انهدام ۳ مخیفگاه داعش در صلاح‌الدین/ تاکید حشدالشعبی بر ادامه عملیات‌ مبارزه با تروریسم

تیپ ۲۳ حشدالشعبی در صلاح‌الدین با اشاره به انهدام سه مخفیگاه داعش در این منطقه تاکید کرد که پس از انتقال به نینوا نیز عملیات‌های امنیتی ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۴۰۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ - 13June 2020

انهدام ۳ مخیفگاه داعش در صلاح‌الدین/ تاکید حشدالشعبی بر ادامه عملیات‌ مبارزه با تروریسمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شفق‌نیوز سازمان حشدالشعبی امروز از انهدام سه مخفیگاه داعش در شرق استان صلاح‌الدین خبر داده و تاکید کرد که عملیات امنیتی آن با وجود انتقال به نینوا همچنان ادامه دارد.

«خضیر المطروحی» فرمانده تیپ 23 حشدالشعبی در این راستا اظهار داشت که نیروهای این تیپ از خلال یک عملیات پیشرفته توانستند 3 مخفیگاه گروه تروریستی داعش را در منطقه الصیادین در شرق صلاح‌الدین که حاوی مواد منفجره و تجهیزات مختلف بود منهدم کنند.

المطروحی ادامه داد که نیروهای این تیپ با وجود تصمیم سازمان حشدالشعبی برای انتقال آن‌ها به نینوی٬ همچنان عملیات‌های خود را در هماهنگی با نیروهای امنیتی ادامه می‌دهند.

پیش از این سازمان حشدالشعبی اعلام کرد که قصد دارد تیپ 21 خود را در شرق صلاح‌الدین به استان نینوی منتقل کند که البته این تصمیم با اعتراض گسترده مردمی مواجه شد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار