مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد:

امنیت امروز ایران مدیون فداکاری‌های بسیجیان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: امنیت امروز را مدیون فداکاری‌های بسیجیان جبهه ایثار و شهادت هستیم.
کد خبر: ۴۰۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ - 13June 2020

امنیت امروز ایران مدیون فداکاری‌های بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید علی سید نظری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد امروز به همراه مسئولین معاونت‌های دفتر نمایندگی از مقر گردان ۳۴۰ ثارالله سپاه مهاباد و چگونگی اجرای برنامه‌های دفتر نمایندگی  بازدید کرد.

وی در این آئین، اظهار داشت: امنیت امروز را مدیون فداکاری‌های بسیجیان جبهه ایثار و شهادت هستیم، بنابراین به هر نحوی باید تلاش کنیم که یاد و نام شهدا همواره در کشورمان زنده بماند.

حجت‌الاسلام سیدنظری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت منطقه، خوشبختانه وضعیت امنیتی مهاباد در شرایط خوبی قرار دارد، پایگاه‌های سپاه در تمام فصول سال برای برقراری امنیت به صورت شبانه روزی و با حضور نیروهای متعهد و با ایمان در تلاش خستگی ناپذیر هستند و به همت این نیروها امنیت در این مناطق تثبیت شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد ادامه داد: نیروهای سپاه مهاباد از توان آموزشی عالی، توان دفاعی و انگیزه‌ کافی برخوردار بوده و تجهیزات کافی در اختیار دارند و بر منطقه اشرافیت کامل داشته و از نظر عملیاتی در شرایط بسیار خوبی هستند و به همت و فداکاری این نیروها مهاباد از امنیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به امنیت موجود در شهرستان، یادآور شد: خدا را شاکر هستیم که سنگرهای دفاع و پاسداری از دین اسلام همواره مملو از انسان‌های فداکار و از جان گذشته‌ای است که جان خود را فدا می‌کنند، اما اجازه نمی‌دهند دست دشمن به یک وجب از این خاک مقدس برسد.

حجت‌الاسلام سیدنظری با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ عمیق بوده که ناشی از روحیه دینی و انقلابی است، بیان کرد: پاسداری عرصه تجلی و ایثار است و هویت پاسداران با ایثار و فداکاری رقم خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار