رئیس پلیس امنیت عمومی فاتب در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

طرح برخورد با «دور دور» با جدیت ادامه دارد/ افزایش مجازات در صورت تکرار جرم

سردار علی ذوالقدر گفت: پلیس همچنان با قدرت با خودروهایی که اقدام به دور دور، حرکات خطرناک و مزاحمت برای نوامیس می‌کنند، برخورد می‌کند و برابر دستور دستگاه قضا این خودروها توقیف خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۵ - 14June 2020

طرح برخورد با دور دور همچنان با جدیت ادامه دارد/ افزایش مجازات در صورت تکرار جرمسردار «علی ذوالقدر» رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص برخورد پلیس با دور دور خودروها در مناطق مختلف تهران اظهار داشت: برابر گزارش‌های مردمی و درخواست‌های اهالی برخی از مناطق تهران، ماشین‌هایی که اقدام به دور دور می‌کنند با برخورد پلیس روبه‌رو خواهند شد.

وی ادامه داد: پلیس همچنان با قدرت با خودروهایی که اقدام به مزاحمت با نوامیس و حرکات خطرناک می‌کنند، برخورد خواهد کرد و برابر دستور دستگاه قضا توقیف خواهند شد.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: خودروهای متوقف شده بین هفت تا 14 روز در پارکینگ‎ها نگهداری خواهند شد و برای کسانی که به جرم دور دور برای چندمین بار دستگیر می‌شوند، مجازات بیشتری در نظر گرفته می‌شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ همچنین در خصوص قهوه‌خانه‌هایی که در شرایط کرونا اقدام به فعالیت کردند، گفت: در دومین طرح کاشف 105 قهوه‌خانه در این خصوص پلمب شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار