فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران خبر داد؛

ساماندهی موتورسیکلت‌سواران از اولویت‌های پلیس راهور فاتب

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های پلیس ساماندهی موتورسیکلت‌سواران است، گفت: پلیس با استفاده موتورسیکلت مشکلی ندارد، اما موتورسواران باید قوانین و مقررات را رعایت کنند.
کد خبر: ۴۰۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ - 15June 2020

ساماندهی موتورسیکلت‌سوارن از اولویت‌های پلیس راهور فاتببه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس فاتب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از چهار سال تلاش سردار مهماندار و بنا به درخواست ایشان، نیروی انتظامی موافقت کرد که ایشان به خدمت خود پایان دهند.

وی در ادامه گفت: موضوع ترافیک تهران و مدیریت آن یکی از مسائل مهم برای نیروی انتظامی است و از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: برای مدیریت ترافیک و حل معضلات ترافیکی باید فردی توانمند به سمت ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ انتخاب می‌شد و پس از جلسات متعدد و با هماهنگی با رئیس پلیس راهور ناجا، سردار محمدحسن حمیدی برای این مسئولیت انتخاب شد که ایشان در حوزه ترافیک شهر از تجربه فراوانی برخوردار است.

سردار رحیمی بیان کرد: امیدواریم با تلاش‌هایی که از گذشته صورت گرفته است و با مدیریت جدید حمل و نقل شهری تهران اتفاقات خوبی در حوزه ترافیک تهران رخ دهد.

وی گفت: امروز ما در موضوع انضباط‌بخشی ترافیکی، گره‌های ترافیکی، استفاده از موتورسیکلت و پارک وسایل نقلیه دچار مشکلات فراوانی هستیم. همچنین ساماندهی پارک خودرو در حاشیه اتوبان‌ها و پارک دوبل از اولویت و برنامه‌های پلیس راهور فاتب است و جلسات متعددی برای ساماندهی این موضوع برگزار شده است.

رئیس پلیس پایتخت با هشدار به راکبین موتورسیکلت خاطرنشان کرد: پلیس با استفاده موتورسیکلت مشکلی ندارد، اما راکبان موتورسوار باید قوانین و مقررات را رعایت کنند؛ قطعاً با برنامه‌هایی که داریم، مشکلات برطرف خواهد شد و یکی از اولویت‌های پلیس ساماندهی موتورسیکلت‌سواران است.

جزئیات قتل خانواده سه نفره در باغ فیض

سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص وقوع جنایت خانوادگی در منطقه باغ فیض عنوان کرد: ساعت 9 صبح روز گذشته خبری مبنی بر قتل سه نفر از اعضای یک خانواده در محدوده باغ فیض به پلیس اعلام شد که بلافاصله تیم‌های تخصصی پلیس در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشخص شد که سه نفر از اعضای یک خانواده شامل مرد 32 ساله، زن 28 ساله و کودکی چهار ساله به قتل رسیده‌اند؛ با تلاش مأموران پلیس توانستیم کمتر از 10 ساعت عاملان قتل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شناسایی و بازداشت کنیم.

سردار رحیمی گفت: قاتل، پسرعموی مرد خانواده است که علت جنایت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اختلاف مالی عنوان می‌کند؛ متهم پس از مراجعه به منزل پسرعموی خود، ابتدا وی و سپس همسر و فرزندش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به قتل رسانده و متواری شده بود که توسط پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص زوایای دیگر این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار