سردار شهسواری:

وحدت مردم ایران خاری در چشم دشمنان است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: وحدت مثال زدنی مردم ایران خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم است و انتظار می‌رود دامنه این وحدت بیش از پیش گسترش یابد.
کد خبر: ۴۰۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ - 15June 2020

وحدت مردم ایران خاری در چشم دشمنان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه تکاب با حضور سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، مسئولین شهرستانی و نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از بسیجیان شهرستان، در محل سالن اجتماعات معلم تکاب برگزار شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به شیوع کرونا در جهان اظهار داشت: آنهایی که خود را کدخدای جهان و حاکم آن قلمداد می کردند امروز می بینید که با چه خفت و زبونی در مواجهه با این ویروس درمانده‌اند و به چپاول و غارت همدیگر می پردازند اما به لطف الهی و به کمک نیروهای بسیجی در ایران چنین مشکلاتی به وجود نیامد.

سردار حبیب شهسواری افزود: الحمدالله بسیج همانند سایر عرصه ها سربلند میدان مبارزه با کرونا بوده و در راستای خدمت به خلق‌الله با حضور هفت هزار  نیروی آموزش دیده در امر غربالگری کرونا در جامعه به ایفای نقش پرداخت.

وی ادامه داد: در کنار این اقدامات ۳۵۰ هزار بسته معیشتی از سوی سپاه که ۸۰ درصد از سوی سپاه و بقیه از محل مساعدت‌های خیرین صورت گرفته در سطح استان توزیع شد که در نوع خود کاری بزرگ و ارزشمند است.

سردار شهسواری تصریح کرد: در هر مرحله‌ای بسیج و سپاه آمادگی ارائه خدمات به مردم را دارد و دوشا دوش مردم در حل مشکلات جامعه گام برخواهد داشت.

وی به وحدت و همدلی بین مردم اشاره و خاطرنشان کرد: وحدت مثال زدنی مردم ایران خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم است و انتظار می رود دامنه این وحدت بیش از پیش گسترش یابد.

بسیج و سپاه دو بازوی توانمند و اعتقادی کشور هستند

امام جمعه تکاب نیز در این مراسم ضمن تشکر از خدمات ارزنده سپاه گفت: نبود راه مناسب دسترسی تکاب به استان و تکمیل راه تکاب_شاهیندژ یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است.

حجت‌الاسلام عیسی برادری خواستار طرح مسائل و مشکلات از لسان سردار شهسواری در جلسات تصمیم گیری استانی شد تا شاید گره مشکلات مردم باز شود.

وی افزود: بسیج و سپاه دو بازوی توانمند و اعتقادی کشور هستند و مردم برای ترقی و تعالی کشور باید از این دو بازو بهره بگیرند.

در پایان سرهنگ وهاب عباس فام، به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب معرفی و از زحمات سرهنگ مهدی زینال نژاد تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار