یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه «شعفاط»/ بازداشت ۹ فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان صهیونیست با یک یورش وحشیانه به اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی دو آپارتمان مسکونی و انبار را تخریب کردند.
کد خبر: ۴۰۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ - 15June 2020

یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه «شعفاط» / بازداشت ۹ فلسطینی در کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی با یورش وحشیانه، دو آپارتمان و انبار را در اردوگاه شعفاط، در قدس اشغالی تخریب کردند.

نیرو‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی هفته گذشته در قدس اشغالی هفت خانه و یک فروشگاه تجاری را به بهانه عدم صدور مجوز تخریب کردند.

همچنین امروز صبح امروز نظامیان رژیم اشغالگر بار دیگر به برخی مناطق کرانه باختری اشغالی یورش برده و در این حملات ۹ شهروند فلسطینی را دستگیر کردند.

براساس گزارش دفتر رسانه‌ای اسرا، نیرو‌های اشغالگر به منطقه رام الله یورش بردند و دو جوان به نام‌های «امجد کنعان حامد» و «احمد یاسین السید» از روستای «بیتین» در شمال شرقی استان را دستگیر کردند و یک دانشجو در دانشگاه مروان البرغوثی از توابع شهر «کوبر» نیز بازداشت شد.

بیشتر بخوانید

بازداشت ۳ کودک فلسطینی در قدس اشغالی در یورش نظامیان صهیونیست

یورش مجدد شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

بازداشت ۲۷ فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

این دفتر در ادامه افزود نیرو‌های اشغالگر، «خالد ابراهیم قادوس» جوان را از منطقه «زویا» در نزدیکی «سلفیت» در یک ایست بازرسی نظامی در نزدیکی منطقه «قراوه بنی حسان» بازداشت کردند. در همین حال در پی اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی جوان دیگری به نام «کمال حرب» در منزل خود در منطقه «سکاکا» بازداشت شد.

نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی همچنین «مراد شهاب» که به تازگی از زندان آزاد شده بود را در منطقه «عنبتا» در منزل او بازداشت و جوان دیگری به نام «عکرمه ابو سریس» در اردوگاه نورشمس در طولکرم بازداشت کردند.

عبد الحمید صلاح نیز در پی اقدامات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی در منطقه «نابلس» درروستای «برقه» شمال غرب نابلس بازداشت شد.

«جمال الزاتاری» جوان ۲۰ سال دیگری است که پس از یورش اشغالگران به منزل او در بیت المقدس، وی را بازداشت کردند و مادر و خواهر وی را در اعمال وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار دادند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار