فرمانده حوزه مقاومت عمار مشهد:

تفکر بسیجی توسعه کشور را به همراه خواهد داشت

سرهنگ فرضعلی گرایلی گفت: اگر تفکر ناب بسیجی در سایه جلب رضایت خداوند در جامعه ترویج شود باعث پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ - 16June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «فرضعلی گرایلی» فرمانده حوزه مقاومت عمار مشهد، در مراسم واگذاری پنج واحد مسکونی ویژه سیل‌زدگان روستای «سنگ‌پیر» از توابع بخش مرکزی شهرستان بردسکن اظهار داشت: بسیج با تفکر ناب و مدیریت جهادی و انقلابی خود در عرصه‌های مختلف حضور داشته و بدون هیچ چشم‌داشتی در حل مشکلات کشور تلاش می‌کند.

وی افزود: اگر تفکر ناب بسیجی در سایه جلب رضایت خداوند در جامعه ترویج شود باعث پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.

فرمانده حوزه عمار مشهد خاطر نشان کرد: مدیری که تفکر بسیجی داشته باشد، برای کمک به محرومین گرفتار بروکراسی‌های اداری نمی‌شود و گره از کار آنها می‌گشاید.

گرایلی بیان داشت: در عرصه خدمت به محرومین بهترین خدمت، کار است و مردم با کوچکترین کاری که وظیفه ذاتی بسیج و سپاه است ممنون این خدمات  هستند.

وی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی نیروهای جهادی حوزه عمار مشهد با حضور خود در روستاهای آسیب‌دیده از سیل سال گذشته که باعث خسارت‌های زیادی به مسکن محرومین شد اقدامات فرهنگی و خدماتی زیادی صورت گرفت.

روحیه جهادی پشتیبان انقلاب اسلامی است

سرهنگ علیرضا جنیدی نیز در این مراسم ابراز داشت: هر کجا که نظام احساس خلاء کرده این روحیه جهادی بسیجیان بود که به کمک کشور آمده است.

وی افزود: اگر روحیه و تفکر بسیجی نبود شاید هم اکنون شاهد افتتاح خانه‌های آسیب‌دیدگان از سیل نبودیم. روحیه جهادی بسیجیان قابل وصف نیست و نیروهای جهادی بدون هیچ چشم‌داشتی در این حرکت خدا پسندانه شرکت کردند.

فرمانده سپاه بردسکن با بیان اینکه ۳۰ گروه جهادی شناسنامه‌دار با بیش از دو هزار و 500 نفر روز در سال گذشته در کار ساخت خانه‌های محرومین و ضدعفونی کردن معابر خدمت ارائه کردند، گفت: در هر نقطه و زمان که کشور نیاز به بسیج داشته باشد نیروهای جهادی آماده‌اند تا گره از کار کشور باز کنند.

تعاملات و هماهنگی‌های اداری گره‌گشای کار مردم است

علی عباس‌نیا، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه ساخت پنج واحد مسکونی ویژه آسیب‌دیدگان سیل سال گذشته، بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته، افزود: هر واحد مسکونی مبلغ ۸۰ میلیون تومان هزینه در برداشته که 60 میلیون تومان آن از محل اعتبارات بنیاد مسکن تأمین شده و مابقی از مشارکت حوزه مقاومت عمار مشهد پرداخت شده است.

وی در پایان، با بیان اینکه واحدهای مسکونی احداث شده توسط نیروهای جهادی حوزه عمار در متراژ ۴۳ متر و ۶۵ متر است، گفت: متاسفانه در سیل سال گذشته شاهد تخریب منازل محرومین در روستاهای شهرستان بودیم که با مساعدت نیروهای جهادی توانستیم امید را به خانه‌های آسیب‌دیدگان از سیل برگردانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها