سردار فدوی:

هیچ قدرتی در دنیا جرأت رو‌به رو شدن با ایران را ندارد / پاسداران پشتوانه بسیار بزرگ و اساسی برای نظام هستند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی پیروزی ایران در جنگ تحمیلی را نتیجه عمل به تکالیف الهی دانست و گفت: هیچ قدرتی در دنیا جرأت رو‌به رو شدن با ایران را ندارد و قرار داشتن ایران در جبهه حق پیروزی‌های زیادی را به دنبال داشت چرا که خدا حمایت کرد و ما تا امروز در این نقطه قرار داریم.
کد خبر: ۴۰۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ - 16June 2020

هیچ قدرتی در دنیا جرأت رو‌به رو شدن با ایران را ندارد / پاسداران پشتوانه بسیار بزرگ و اساسی برای نظام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلای مازندران که در سالن غدیر برگزار شد، اظهار داشت: پاسداران پشتوانه بسیار بزرگ و اساسی برای نظام هستند و با حضور خود در صحنه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم نقش آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از نهضت حضرت امام (ره) تاکنون نشان داد هر چه را بخواهد می‌تواند به آن برسد و در بهترین وضعیت قرار دارد، افزود: خداوند اختیار را به بنده داد و در بهترین و کاملترین حالت که شهادت است می‌تواند برسد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: تقدیم قریب به 200 هزار شهید از زمان انقلاب تاکنون مؤید آن است که دلدادگان انقلاب پای کار این انقلاب بوده و هستند و ایستادگی و مقاومت همچنان ادامه دارد.

سردار فدوی افزود: پاسداران و بسیجیان برای پاسداری از انقلاب در سرزمین‌های دور حضور پیدا کردند و در سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و جبهه حق انقلاب اسلامی در برابر هجوم تمام و کمال جبهه باطل آمریکا و هم‌پیمانان‌اش ایستادند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم که از نسل امروز انقلاب هستند سر از پا نشناخته با شوق بسیار زیاد به میدان آمدند و برای اعزام به سوریه آماده شدند و به تکلیف الهی عمل کردند.

سردار فدوی با بیان اینکه رزمندگان و پاسداران در طول 41 سال بهترین محک را خوردند و شهادت قسمت و نصیب‌شان شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه قاعده غلبه و پیروزی در قرآن آمده است، گفت: همواره در هر شرایطی پیروزی با حزب الله است و این قید قطعی خداوند است.

وی ادامه داد: انسان‌ باید توجه خود را معطوف کند که در حزب الله قرار گیرد و 41 سال عمر انقلاب به همین منوال گذشت.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب سعی در نابودی آن داشت و مردم و رزمندگان شمال کشور از همان روزها در مریوان حضور پیدا کردند، اظهار کرد: دشمن با حمایت صدام جنگ تحمیلی را آغاز کرد که هشت سال به طول انجامید و در نهایت متوجه برتری قدرت ایران شد.

وی ادامه داد: در یک‌ونیم سال پایانی جنگ، آمریکا به کمک ناوهای خود در دریا حضور پیدا کرد و باز هم متوجه قدرت و برتری جمهوری اسلامی شد.

سردار فدوی پیروزی ایران در جنگ تحمیلی را نتیجه عمل به تکالیف الهی دانست و با بیان اینکه دشمن حق را نمی‌فهمد و حق در محاسبات دشمنان دخیل نیست، تصریح کرد: هیچ قدرتی در دنیا جرأت رو‌به رو شدن با ایران را ندارد و قرار داشتن ایران در جبهه حق پیروزی‌های زیادی را به دنبال داشت چرا که خدا حمایت کرد و ما تا امروز در این نقطه قرار داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما پای هر کاری که در انقلاب اسلامی رفتیم موفق بودیم چرا که خدا پای کارمان بود، ادامه داد: با فرمول‌های اقتصادی دشمنان نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم چون خدا کمک نخواهد کرد.

در این مراسم از زحمات شش ساله سردار «محمدحسین بابایی» تجلیل و سرهنگ پاسدار «سیاوش مسلمی» با حکم سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت فرمانده سپاه کربلای مازندران منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار