سردار اشتری تأکید کرد؛

اهتمام ویژه ناجا به ارائه خدمات به‌موقع، بی‌منت و ارتقاء امنیت در سطح جامعه/ از تمام ظرفیت‌ها جهت توانمندی و تقویت ناجا استفاده می‌کنیم

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه باید ارائه خدمات به‌موقع، بی‌منت و ارتقاء امنیت در سطح جامعه به‌طور ویژه مورد اهتمام قرار بگیرد اظهار داشت: سلامت و امنیت از نعمت‌های خداوند است و در تمامی امور تأثیرات بسیاری دارد؛ بنابراین لازم است تمامی ظرفیت‌ها را در راستای توانمندی و تقویت ناجا پای کار بیاوریم.
کد خبر: ۴۰۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ - 16June 2020

اهتمام ویژه به ارتقای امنیت و کاهش آسیب پذیری‌ها در جامعه/ جمهوری اسلامی ایران یک کشور امن و با ثبات در منطقه استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در نشست تخصصی سراسری فرماندهان انتظامی کشور با اشاره به نقش مشارکت آحاد جامعه در حفظ امنیت بی‌نظیر در کشور، اظهار داشت: نیروی انتظامی ضمن انجام وظایف ذاتی خود با تمام ظرفیت در کنار دستگاه‌های بهداشتی، درمانی، رفاهی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از هر زمان، آماده‌تر در خدمت صادقانه به مردم عزیز خواهد بود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به حول و قوه الهی و همت تمامی فرماندهان و آحاد کارکنان توانسته در شرایط خاص کنونی ماموریت‌های خود را به نحو مطلوب به سرانجام برساند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه کار‌های بزرگی در ناجا انجام شده است، عنوان کرد: سال ۱۳۹۸ یک سال استثنایی بود که با لطف الهی این نظام مقدس از گذرگاه‌های سخت به خوبی عبور کرد؛ البته عملکرد ناجا در اجرای مأموریت‌ها نیز رضایت‌بخش بود.

فرمانده ناجا تأکید کرد: انتظار ما از کارکنان این است که از ظرفیت‌های موجود بیش از گذشته برای اجرای مأموریت‌ها بهره ببرند؛ نیروی انتظامی سالانه در حوزه‌های مختلف خدمات بسیاری را به مردم ارائه می‌دهد؛ حتی در بسیاری از مواقع برخی کم‌کاری‌ها را پوشش می‌دهد و خلأ‌های موجود را رفع می‌کند.

سردار اشتری تصریح کرد: باید ارائه خدمات به‌موقع و بی‌منت و همچنین ارتقاء امنیت در سطح جامعه به‌طور ویژه مورد اهتمام قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیاز به امنیت بر کسی پوشیده نیست، گفت: سلامت و امنیت از نعمت‌های خداوند است و در تمامی امور تأثیرات بسیاری دارد؛ بنابراین لازم است تمامی ظرفیت‌ها را در راستای توانمندی و تقویت ناجا پای کار بیاوریم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: امروز آمریکای جنایتکار به دنبال اختلاف‌افکنی در بین مردم ایران است، که این اختلاف‌افکنی‌ها گریبانگیر آن‌ها شده و همچنین شاهد اعتراض‌های مردمی در کشور آن‌ها هستیم.

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه امنیت امروز موجب افتخار کشور است، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران، یک کشور امن و باثبات در منطقه است و دشمن با اعمال تحریم‌ها در صدد است این ثبات را برهم بزند؛ این در حالی است که مردم ما در مقابل تمامی فشارها، استقامت کردند.

سردار اشتری در ادامه تأکید کرد: در این راستا لازم است که تمامی فرماندهان انتظامی استان‌ها در حوزه مأموریتی خود اشراف اطلاعاتی کامل داشته باشند.

وی در ادامه به امنیت مرز‌ها اشاره و عنوان کرد: مرزبانان حافظ امنیت در مرز‌ها هستند؛ بنابراین لازم است که با برنامه‌ریزی اصولی و دقیق از ورود کالا‌های قاچاق به کشور جلوگیری کنند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: ناجا با اخلالگران، مجرمان، اشرار و اراذل و اوباش با قاطعیت برخورد می‌کند و اجازه عرض اندام به آن‌ها نمی‌دهد.

فرمانده ناجا به موضوع شیوع کرونا در کشور اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی اقدامات خوبی برای مقابله با این ویروس منحوس در کشور انجام داده است؛ بعد از کادر درمانی، آحاد کارکنان ناجا بیشترین ارتباط را با مردم داشته‌اند، بنابراین وظیفه است که از سلامت همکاران‌مان به نحو احسن مراقبت کنیم.

سردار اشتری در ادامه جلسه از زحمات تمامی فرماندهان، معاونان، پلیس‌های تخصصی به دلیل جدیت در اجرای کار‌ها تشکر و قدردانی کرد و گفت: این عزیزان برای به انجام رساندن مأموریت‌ها سعی و تلاش‌های بسیاری کرده‌اند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم به لطف و عنایت الهی و هدایت‌های راهگشای مقام عظمای ولایت و هوشیاری تمامی کارکنان بتوانیم همچنان در اجرای مأموریت‌ها و خدمت به مردم پیشتاز باشیم.

بر اساس این گزارش، نشست تخصصی سراسری فرماندهان انتظامی کشور امروز به‌صورت ویدئوکنفرانس و با حضور پلیس‌های تخصصی، معاونان و فرماندهان انتظامی استان‌ها در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد. در این نشست ابعاد مختلف نظم و امنیت عمومی در کشور با توجه به شرایط کرونایی در منطقه و جهان، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم در راستای ارتقاء امنیت و کاهش آسیب‌پذیری‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها