برگزاری مراسم‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای سفید بلامانع شد

در بیست و سومین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا برگزاری مراسم‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صرفا در شهرهای سفید بلامانع شد.
کد خبر: ۴۰۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲ - 16June 2020

برگزاری مراسم‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای سفید بلامانع شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، در بیست و سومین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا موضوع نحوه تفویض اختیارات به استانداران در عرصه مدیریت بیماری کرونا در سطح استان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و چارچوبی برای مصادیق تفویض اختیار تعیین شد تا به ستاد ملی مدیریت کرونا پیشنهاد شود.

ذوالفقاری رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه تفویض اختیارات به استانداران در بحث مدیریت بیماری کرونا با هماهنگی تمام حوزه ها و پس از تصویب در ستاد ملی مدیریت کرونا انجام می شود، گفت: اختیاراتی که به استانداران تفویض می شود، اخلالی در کار سایر حوزه ها ایجاد نمی کند.

وی با تأکید بر اینکه پس از تصویب پیشنهاد در ستاد ملی مدیریت کرونا، اختیارات تفویض شده به استانداران در عرصه مدیریت بیماری کرونا اخلالی در کار سایر حوزه ها ایجاد نمی کند، تاکید کرد: باید هماهنگی بین بخشی در تمام حوزه ها و میان استان ها ایجاد شود.

ذوالفقاری افزود: همچنین استانداران باید پیش از اعمال هرگونه محدودیتی، از مسئولان بخش ها و اصناف مرتبط و همچنین مسئولان استانی ادارات و نهادهایی چون آموزش و پرورش در جلسات استانی و در روند اتخاذ تصمیمات دعوت به عمل آورند.

در پایان این جلسه، همچنین با اشاره به در پیش رو بودن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) و درخواست برگزاری مراسم از سوی هیأت های مذهبی مقرر شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، برگزاری مراسم های مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی و نظر وزارت بهداشت، صرفا در شهرهای سفید بلامانع باشد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار