مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان درگذشت بانوی رزمنده سوسنگردی را تسلیت گفت

سردار «عباس یوسفی» با ارسال پیامی درگذشت بانوی سوسنگردی «مجیده نگراوی» چهره ماندگار بانوان خوزستانی در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ - 16June 2020

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان درگذشت بانوی رزمنده سوسنگردی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با ارسال پیامی درگذشت بانوی سوسنگردی «مجیده نگراوی» چهره ماندگار بانوان خوزستانی در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

 در متن این پیام آمده است؛

رسالت خطیر مادران خوزستانی در زمان جنگ تعهدی فاطمی و زینبی بود. مادرانی که برای همسران شان، همدم، برای فرزندان شان، مونس و برای دختران شان، مادر واقعی بودند و در عین حال از مبارزه هم دست نکشیدند.

بانو نگراوی یکی از ده ها و صدها بانوی پایتخت دفاع مقدس بودند که هم خانه داری کردند، هم مرزداری کردند، هم همسر داری کردند و هم اسلحه در دست گرفتند تا الگویی باشند برای دختران نسل امروز و فردا که رسالت مادر بودن در جامعه اسلامی را باید به دوش بکشند.

این جانب درگذشت این بانوی رزمنده و ایثارگر خوزستانی را به خانواده محترم ایشان و همچنین شیر زنان دوران دفاع مقدس خوزستان تسلیت می گویم و امیدوارم که بتوانیم راویان خوبی برای ثبت و ضبط حماسه های این نسل طلایی و ماندگار کشور برای همیشه تاریخ باشیم.

عباس یوسفی _ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار