مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

سخنان ارزشمند امام صادق (ع) سرمشقی برای هدایت و رستگاری انسان‌هاست

حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» گفت: سخنان ارزشمند امام صادق (ع) چراغی برای هدایت بشریت و سرمشقی برای هدایت و رستگاری انسان‌هاست.
کد خبر: ۴۰۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ - 17June 2020

سیره‌ عملی امام صادق (ع) همچون نهری انسان‌های تشنه را سیراب می کند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تسلیت سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: سیره‌ عملی امام صادق (ع) همچون نهری جاری انسان‌های تشنه را سیراب می‌سازد.

وی گفت: امام صادق (ع) همچون آبا و اجداد طیبینش در اوج بندگی و عبودیت قرار داشتند و در امور اجتماعی و علمی شخصیتی بزرگ بودند که نه‌تنها پیروان مکتب تشیع بلکه سایر مذاهب اسلامی از وجود علمی آن امام بزرگوار بهره‌مند شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: از خدمات ویژه امام صادق (ع) به جهان بشریت و تشیع مقابله جدی با نحله‌ها و فرقه‌های انحرافی و اعتقادی بود که در این‌خصوص شاگردان مبرزی تربیت کردند تا به وسیله آن‌ها به مقابله با انحرافات فکری و اعتقادی بپردازند.

سروستانی عنوان کرد: این خدمت حضرت امام صادق (ع) نه‌تنها برای زمان حیات ایشان بلکه تا جهان باقی است، ادامه دارد. امروز قرن‌ها از آن زمان سپری می‌شود و عالمان و وارستگان دینی که تربیت‌یافتگان مکتب امام صادق (ع) هستند در حال خدمت به جامعه بشری و تبلیغ و تبیین اسلام ناب هستند.

وی گفت: یکی دیگر از آثار و خدمات شایان حضرت امام صادق (ع) احادیث و سخنان ارزشمندی است که به‌عنوان چراغی برای هدایت بشریت و سرمشقی برای هدایت و رستگاری انسان‌هاست. احادیث و سخنان آن حضرت را در هر بابی که ورق بزنیم، انسان را شیفته خواهد ساخت.

سروستانی بیان کرد: وقتی که خلفای بنی عباس در مقابل آرا و افکار نورانی آن امام بزرگ قرار گرفتند، و مردم روز به روز به ایشان گرویدند از ترس به خطر افتادن خلافت و حاکمیت خود، آن امام را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها