مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان:

افزایش تولیدات فرهنگی و هنری با محوریت دفاع مقدس

«احمد حسین فتایی» با تاکید بر افزایش تولیدات فرهنگی و هنری با محوریت دفاع مقدس گفت: تقویت تعاملات فرهنگی و هنری با سایر دستگاه های اجرایی استان در موضوع ایثار و شهادت و افزایش تولیدات فرهنگی و هنری با محوریت دفاع مقدس از مهمترین اهداف ما در سال جاری خواهد بود.
کد خبر: ۴۰۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ - 19June 2020

به گزارش  دفاع‌پرس  از خرم آباد، «احمد حسین فتایی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اظهار داشت: تقویت تعاملات فرهنگی و هنری با سایر دستگاه های اجرایی استان در موضوع ایثار و شهادت و افزایش تولیدات فرهنگی و هنری با محوریت دفاع مقدس از مهمترین اهداف ما در سال جاری خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، تصریح کرد: چاپ کتاب و حمایت از ناشران و نویسندگانی که در این حوزه فعالیت دارند می تواند موجب تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شود.

وی ادامه داد: مزین کردن فضاهای تخصصی فرهنگی و هنری به نام شهدای این عرصه، ادای احترام به جانفشانی های شهدا و تکریم خانواده های آنان است که در این راستا سالن جلسات اداره کل به نام شهید حیدریان نامگذاری شد. 

فتایی در پایان تاکید کرد: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان همواره پایبندی خود به آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا را در قالب آثار خود به نمایش گذاشته اند و لازم است بانک اطلاعاتی تولیدات این حوزه تهیه شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار