معاونت فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

تولید مجموعه 40 عکس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

«علی صفری» از تولید مجموعه ۴۰ عکس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا در جهان و محدود شدن فعالیت‌ها در فضای مجازی تاثیرگذارترین کار افزایش فعالیت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به صورت مجازی است.
کد خبر: ۴۰۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ - 19June 2020

تولید مجموعه 40 عکس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

«علی صفری» مدیر هنری و فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هنر بهترین وسیله‌ جهت انتقال رشادت‌های رزمندگان به نسلی است که از نزدیک جنگ را ندیده‌اند و نسل‌های بعدی که نمی‌دانند هشت سال مقدس دفاع چگونه گذشته است محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه رسالت هنر دفاع مقدس بیش از سال‌های پیش و از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری پیدا کرده باشد، گفت: ارائه تصویر درست نسلی که انقلاب کرد و از تمام آمال و آرزوهای خود گذشت مهمترین رسالت هنرمند انقلابی است برای آیندگان است.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر ضمن اشاره به اینکه به واسطه وقوع انقلاب اسلامی هنر انقلابی شکل گرفت و گسترش پیدا کرد، خاطرنشان کرد: با گذر از یک دهه و پشت سر گذاشتن سال‌های دفاع مقدس هنر دفاع مقدس شکل گرفت و تا به امروز ادامه پیدا کرده است.

معاونت فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر از تولید مجموعه 40 عکس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و افزود: با توجه شیوع ویروس کرونا در جهان و محدود شدن فعالیت ها در فضای مجازی تاثیرگذارترین کار افزایش فعالیت و نشر ارزش های دفاع مقدس به صورت مجازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار