حدادی:

اتکا به توانمندی‌های داخلی، مهم‌ترین مولفه تحول است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین مولفه تحول، اتکاء به توانایی داخلی و عدم داشتن امید به بیگانگان است.
کد خبر: ۴۰۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ - 20June 2020

اتکاء به توانایی‌های داخلی، مهم‌ترین مولفه تحول استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی حدادی» نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه فعالیت مجلس است، اظهار داشت: پرداختن به مسائل و موضوعات روزمره در مجلس، رفتن همان مسیری است که در ادوار گذشته طی شده است، بنابراین اولویت‌بندی مسائل کشور، ضروری است.

وی افزود: اولویت نخست برای ایجاد تغییر و تحول در کشور، تحول در درون مجلس است که به کمک شفافیت آراء و توسعه نظارت امکان‌پذیر است. در واقع نظارت اثربخش بر سطوح و دستگاه‌های اجرایی مختلف لازم است.

حدادی گفت: نمایندگان باید در راستای مشکلات جدی مردم به ویژه در بخش اقتصادی و فرهنگی مباحث را اولویت‌بندی کنند. بر همین اساس نماینده‌ها با انتخاب زندگی‌های ساده باید قدم اول را بردارند. اشراف‌گرایی مسئولین یکی از معضلات آسیب‌زاست و تحول در این حوزه لازم است.

این مقام مسوول با اشاره به انتظار مردم از مجلس یازدهم گفت: نمایندگان با صداقت و شجاعت باید از مردم حمایت کنند. مهم‌ترین مولفه تحول هم این است که امیدی به بیرون از کشور نداشته باشیم و تمام توانمندی و ظرفیت خوبی که بالقوه است را عملیاتی کنیم. مجلس نیز باید مسیر خودکفایی در تمامی حوزه‌ها را تبیین کند.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استناد به استراتژی امام (ره) و تکیه بر خداباوری و مردم‌باوری، می‌تواند تحول بزرگی رقم بزند تا امید در جامعه زنده شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها