انتشار ۴ نسخه کتاب از آثار برتر سوگواره عبرات

دبیر سوگواره عبرات با اشاره به برگزاری اختتامیه این سوگواره در دهه دوم تیر بدون حضور جمعیت، از چاپ آثار برتر در قالب چهار نسخه کتاب با موضوع عکس، شعر، داستان و سفرنامه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ - 21June 2020

انتشار ۴ نسخه کتاب از آثار برتر سوگواره عبرات/ اختتامیه تیرماه برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حامد نگارش» دبیر سوگواره عبرات ضمن اعلام برگزاری اختتامیه این سوگواره در دهه دوم تیر سال جاری اظهار داشت: سوگواره عبرات با هدف تبیین فرهنگ اربعین حسینی به همت کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین حسینی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در چهارمین دوره سوگواره عبرات بیش از ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد، افزود: این سوگواره در رشته‌های مختلفی همچون عکس، شعر، داستان و سفرنامه برپا شد که رشته عکس بیشترین شرکت‌کننده را به خود اختصاص داد.

نگارش با اشاره به داوری آثار در سه مرحله بیان داشت: آثار برتر و برگزیده انتخاب شده و با توجه به کیفیت آن‌ها، آثار برتر در قالب چهار نسخه کتاب با موضوع عکس، شعر، داستان و سفرنامه منتشر شده است. همچنین قرار است نمایشگاهی از تصاویر برتر را به صورت مجازی برپا کنیم تا علاوه بر نمایش تصاویر برتر به مخاطبان، آن‌ها را با شیوه صحیح تصویربرداری آشنا سازیم.

دبیر اجرایی سوگواره عبرات درباره زمان برپایی اختتامیه این سوگواره گفت: اختتامیه چهارمین دوره سوگواره عبرات قرار بود اواخر سال گذشته برپا شود که با توجه به شیوع کرونا و شرایط کشور این امر به تعویق افتاد و با تصمیم مسؤولان این مراسم دهه دوم تیر بدون حضور جمعیت و به صورت مجازی برگزار می‌شود و در این مراسم برگزیده‌های هر بخش معرفی خواهند شد.

سوگواره عبرات پاییز سال گذشته برگزار شد و با توجه به شیوع کرونا مراسم اختتامیه این سوگواره به تعویق افتاد. امسال برای نخستین بار رشته گزارش‌نویسی نیز به این سوگواره افزوده شده بود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار