گام دوم/ مبلغان «گام دوم انقلاب» تجلیل شدند؛

حریزاوی: شهیدان شاهدان تبلیغ هستند

دبیر همایش سراسری گام دوم تبلیغ در جمع فعالین عرصه تبلیغ گفت: شهیدان، شاهدان تبلیغ هستند و شهادت می‌دهند مردمانی برای تبلیغ دین خدا، خونشان را تقدیم کرده‌اند.
کد خبر: ۴۰۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ - 21June 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همایش سراسری گام دوم تبلیغ در سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز ملی تبلیغ، صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مبلغان کشور در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

حریزاوی: شهیدان، شاهدان تبلیغ هستند

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، تبلیغ را شأن دینداری و حقیقت‌جویی معرفی کرد و گفت: تبلیغ از اصول اسلام و میراث پیامبران خداست که در انقلاب اسلامی متوجه همه مردم ایران شده است و مجموعه‌های مختلفی به ویژه مجموعه‌های مردمی در این عرصه فعالیت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: شهیدان، شاهدان تبلیغ هستند و شهادت می‌دهند مردمانی برای تبلیغ دین خدا، خونشان را تقدیم کرده‌اند. این اتفاق جشنواره نیست و تا حدودی آثاری که انتخاب شده‌اند بواسطه بروز آن‌ها در فضای عمومی است.

در ادامه این مراسم و با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی از خانواده‌های شهیدان حجت‌الاسلام عباس شیرازی معاون تبلیغات جبهه و جنگ، محسن حججی، حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه شهر کازرون، حجت‌الاسلام احمد خسروی، شهیدمحمدعلی رحیمی معروف رسول مولتان، دانیال فاطمی جانباز مدافع حرم تقدیر شد.

سازگار: شهدا تمام هستی خود را نثار اسلام کردند

در ادامه از غلامرضا سازگار شاعر آیینی تقدیر به‌عمل آمد و وی در سخنان کوتاهی گفت: بنده قابل تقدیر و تجلیل نیستیم، بلکه همه ما باید از شهدا تجلیل کنیم؛ چراکه آن‌ها هستی‌شان را که همان جان شیرین بود را تقدیم اسلام کردند.

بر اساس این گزارش و در بخش زن و تعالی خانواده، از خانم‌ها اسلام‌‌لو به‌خاطر فعالیت تبلیغی در مدارس، گنجی به‌خاطر فعالیت مستمر در عرصه روضه‌های خانگی، جنگروی فعالیت در هیأت دختران انقلاب، شریعتمدار مبلغ مقاومت و فعال در عرصه بین‌اللمل مدیر موسسه مقاومت تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار