گام دوم/ حجت‌الاسلام قمی:

فتوحات حاج قاسم به‌خاطر اخلاص اوست/ شهدا برترین مبلغان حق هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگرچه حاج قاسم سلیمانی فرمانده‌ای مدبر و شجاع بود؛ اما اصل فتوحات ایشان به‌خاطر اخلاص اوست که ما نیز باید در امور تبلیغ این نکات را رعایت کنیم.
کد خبر: ۴۰۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ - 21June 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش گام دوم تبلیغ بابیان‌ اینکه شهدا برترین مبلغان حق هستند، اظهار داشت: آنکه بتواند در مسیر انقلاب و همانند شهیدانی چون آوینی گام بردارد، سعادتمند است.

وی جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی را خادم مبلغین معرفی و عنوان کرد: روحانیون در خط مقدم تبلیغ هستند و ما خدمتگذار این قشر زحمتکش هستیم؛ افتخار می‌کنیم خادم مبلغین اسلام ناب هستیم. سر رشته تبلیغ باید در دست روحانیت باشد؛ اما معلمین، مداحان و هنرمندان و دیگر اقشار نیز باید مبلغ باشند.

رئیس سازمان تبلیغات به این جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «ما مردم خیلی خوبی داریم» اشاره کرد و افزود: جامعه ایران یک جامعه با شخصیت و با هویت است. انفعال شخصیتی مردم به‌خاطر سوءمدیریت است؛ لذا باید از انفعال هویتی که دشمن آن را دستمایه قرار داده دوری کنیم و پیام اسلام ناب را درست منتقل کنیم.

قمی با تاکید بر اینکه اگرچه در مبارزه هستیم و خرمشهرها را در پیش داریم، گفت: اما فتوحات بزرگ تمدنی نیز خواهیم داشت. گام دوم تبلیغ ادامه گام اول است و اصول و محکمات تبلیغ جای خودش است، ولی ابزار هنر و قلم اضافه می‌شود تا تبلیغ موثرتر شود.

وی به اثرگذار بودن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: اگرچه حاج قاسم سلیمانی فرمانده‌ای مدبر و شجاع بود؛ اما اصل فتوحات ایشان به‌خاطر اخلاص اوست که ما نیز باید در امور تبلیغ رعایت کنیم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار