باید مسئله افول آمریکا توسط اساتید تبیین شود/ اساتید بسیجی تحول‌آفرین باشند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: افول آمریکا اتفاق افتاده است و باید این مسئله توسط اساتید تبیین شود و استادان بسیجی می‌توانند در این زمینه خوش بدرخشند.
کد خبر: ۴۰۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ - 21June 2020

باید مسئله افول آمریکا توسط اساتید تبیین شود/ اساتید بسیجی تحول‌آفرین باشندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‎پرس، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در آئین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی که عصر امروز به همت بسیج اساتید در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، با اشاره به خصوصیات شهید چمران اظهار داشت: شهید چمران عقل، عشق، جنگاوری و نظامی‌گری را در کنار هم داشت. این شهید الگوی بی‌بدیلی برای اساتید و حقاً استاد در تراز انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد ارتحال امام (ره) که فرمودند: امام خمینی (ره) امام تحول‌ها بود؛ افزود: باید اساتید بسیجی باید بتوانند این موضوع را در دانشگاه‌ها تبیین کنند، شهید چمران تحول را در جامعه خود ایجاد کرد و بن‌بست در زندگی او وجود نداشت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در سخت‌ترین شرایط، فرصت برای تحول ایجاد کردن وجود دارد و مصداق آن شهید چمران است.

وی گفت: ظرافت روحی و قدرت فرماندهی در امیرالمومنین (ع) و شاگردان واقعی او مثل شهید چمران با هم ممزوج است.

رستمی تصریح کرد: اساتید بسیجی باید تحول‌آفرین باشند و رسالت بزرگی برعهده دارند، کار آسانی نیست و با تنبلی نمی‌توان به اهداف مورد نظر انقلاب رسید.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها یادآور شد: برای تبیین تمدن نوین اسلامی و تولید محتوا در آن به اساتید بسیجی نیازمند هستیم و آنان نقش سنگینی در این عرصه برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: افول آمریکا اتفاق افتاده است و باید این مسئله توسط اساتید تبیین شود و استادان بسیجی می‌توانند در این زمینه خوش بدرخشند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار