حجت‌الاسلام امرودی:

لزوم شکل‌گیری سازمان فرهنگی هنری جدید/ «فرهنگسرای منتظر» و «سازمان فرهنگی هنری جهادی» ایجاد شد

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تاکید بر لزوم ایجاد سازمان فرهنگی هنری جدید گفت: ایجاد «فرهنگسرای منتظر» و «سازمان فرهنگی هنری جهادی» دو اتفاق جدید است که در این سازمان رقم خورده‌اند.
کد خبر: ۴۰۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ - 22June 2020

لزوم شکل‌گیری سازمان فرهنگی هنری جدید/ «فرهنگسرای منتظر» و «سازمان فرهنگی هنری جهادی» ایجاد شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اولین نشست خبری «حجت‌الاسلام میثم امرودی» رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صبح امروز (دوشنبه) در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

امرودی در ابتدای این نشست با تبریک آغاز دهه کرامت اظهار داشت: مردم از کلنگ‌ زدن و افتتاح کردن برنامه‌ها خسته شده‌اند لذا ما رویکرد جدیدی را در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پیش گرفته‌ایم اما متاسفانه ویروس منحوس کرونا برنامه‌های ما را با مشکل روبرو کرده است.

وی به تولید ۱۴۰ هزار اثر هنری و فرهنگی در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در جریان مبارزه با شیوع کرونا، تهدید را به فرصت تبدیل کردیم و چیزی شبیه به معجزه رقم خورد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ، هنر و رسانه را سه عنصر مهم این سازمان معرفی و عنوان کرد: فضا و تغییر فرهنگی نیاز به فضای آرام دارد لذا لازمه موفقیت این سازمان این است که تمام فرهنگ‌دوستان فضایی آرام‌بخش را فراهم کنند و از حاشیه‌های غیر هنری و فرهنگی دوری کنیم تا ثمره فعالیت‌ها را ببینیم. تا بتوانیم پیام‌های ناب فرهنگی دینی داشته باشیم.

امرودی به آغاز خدمات‌رسانی مجموعه پردیس‌های شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: سازمان فرهنگی هنری جدیدی باید شکل گیرد؛ مجموعه پردیس ملت با اضافه شدن ۹۰۰ صندلی تماما خدمات سینمایی ارائه می‌دهد که از امروز تمام پردیس‌های تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فیلم نمایش خواهند داد چراکه مردم خسته شده‌اند و باید اوقات فراغت مردم پربار باشد.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه دو فیلم نمایش داده شده در جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از آغاز کلاس‌های آموزشی این مرکز خبر داد و گفت: یک هزار و ۵۰۰ دوره در موضوعات مختلف در فرهنگسراهای سراسر تهران برگزار خواهد شد. از اول اسفند مجموعه‌های شهرداری تهران تعطیل بوده‌اند که ضرر انباشته‌ای را متوجه ما کرده است.

امرودی از برگزاری تمام کلاس‌های این سازمان در فضای مجازی برای همه مردم ایران خبر داد و گفت: تمام برنامه‌های ما در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از طریق فضای مجازی برای سراسر ایران و حتی به صورت فرا ملی از طریق بخش مجازی اعمال خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ایجاد «فرهنگسرای منتظر» و «سازمان فرهنگی هنری جهادی» از اتفاقات جدید این سازمان است که خدمات به محرومین ارائه خواهند داد. البته این سازمان‌ها اضافه نشده‌اند بلکه ظرفیت‌های جدیدی را اضافه کرده‌ایم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به برنامه‌های ایام تابستان این سازمان اشاره و عنوان کرد: تمام برنامه‌های تابستان این سازمان منوط به اخذ مجوز ستاد مبارزه با کرونا خواهد بود.

امرودی به رویکرد تولیدات آثار این سازمان اشاره کرد و گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی و هویت ملی رویکرد تولیدات ماست که در این زمینه سمفونی «گام دوم»، سمفونی‌های «شهید سلیمانی» و «شهیدان سلامت» را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار