رئیس سازمان بسیج اساتید:

آبروی آمریکا و کشور‌های اروپایی بر باد رفته است

مجتبی زارعی گفت: امروز آبروی آمریکا و کشور‌های اروپایی بر باد رفته است و دولتمردان غربی به دنبال این هستند که نماد‌هایی همچون روزولت، چرچیل و جرج واشینگتن را از دست مردم که به مخالفت با نژادپرستی برخاسته‌اند، نجات دهند.
کد خبر: ۴۰۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ - 23June 2020

آبروی آمریکا و کشور‌های اروپایی بر باد رفته استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مجتبی زارعی» رئیس سازمان بسیج اساتید در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران که صبح امروز در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد، درباره این شهید والامقام اظهار داشت: شجاعت، سرسختی، دانشمندی، بسیجی، حماسه و عرفان، علم و ایمان از ویژگی‌های شخصیتی شهید چمران است.

وی با بیان اینکه چمران نماد علم و ایمان است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند محصول دانشگاه باید چمران باشد.

رئیس سازمان بسیج اساتید افزود: اجتماعی کردن علم و توانمندی بصیرتی دو موضوع مهمی است که با تأسی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، سرلوحه فعالیت بسیج اساتید در دانشگاه‌ها قرار گرفته است.

زارعی تأکید کرد: امروز باید مردم فعالیت‌ها و پیشرفت‌های دانشگاه مالک اشتر را به خوبی بشناسند و در خصوص مسائل امنیتی هم‌فکری شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دیگر کاری از دست غربزده‌ها برنمی‌آید، گفت: ۳۰ سال است که برخی‌ها نمی‌خواهند آمریکا در افکار عمومی ایران خراب شود و غربزده‌ها با تمام توان وارد میدان شده‌اند تا آمریکا در ذهن مردم ایران از بین نرود.

رئیس سازمان بسیج اساتید ادامه داد: یکی از علائم سقوط قدرت‌ها به زیر کشیدن نماد‌های آن‌هاست؛ امروز به زیر کشیدن نماد‌ها بهانه است و مردم آمریکا و اروپا در پی به زیر کشیدن دولت خود هستند.

زارعی با اشاره به تلاش‌های غربزدگان برای انحراف افکار عمومی از حوادث اخیر آمریکا گفت: امروز طرفداران آمریکا بیانیه صادر می‌کنند که در ایران آزادی سرکوب می‌شود.

وی با طرح این سوال که مردم آمریکا امروز باید چگونه بگویند که لیبرال‌دموکراسی را نمی‌خواهند؟ تصریح کرد: امروز آبروی آمریکا و کشور‌های اروپایی بر باد رفته است و دولتمردان غربی به دنبال این هستند که نماد‌هایی همچون روزولت، چرچیل و جرج واشینگتن را از دست مردم که به مخالفت با نژادپرستی برخاسته‌اند، نجات دهند.

رئیس سازمان بسیج اساتید در پایان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری دانشگاه و برخی از حوزه‌های علمیه، آیین‌نامه تحول در نظام ترفیع و مرتبه آماده شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار