به روز شده در: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۰
سردار ساجدی نیا در جمع خبرنگاران خبر داد
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز به‌کار سامانه پیامکی 110110 به‌منظور تسهیل طرح شکایت شهروندان ناشنوا خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ - 04February 2015

راه‌اندازی «سامانه 110 110» برای طرح شکایت شهروندان ناشنوا

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، سردار حسین ساجدینیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم افتتاح سامانه پیامکی 110110 به خبرنگاران گفت: یکی از دغدغههای اصلی پلیس در حوزه 110 تماس افردا ناشنوا با این سامانه بود، لذا برای ارائه خدمات هرچه بهتر به این دسته شهروندان، اقدام به راهاندازی سامانه پیامکی 110110 کردهایم.

وی ادامه داد: این سامانه میتواند علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان ناشنوا، به آن دسته از شهروندانی که توانایی گزارش کردن حادثه بهصورت گفتاری در لحظه را ندارند خدمات ارائه کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هماکنون پلیس از طریق سامانه 110110 در هفت دقیقه خود را به صحنه میرساند، گفت: امیدواریم با راهاندازی این سامانه سطح خدماتدهی به مردم افزایش پیدا کند.

ساجدینیا تأکید کرد: سامانه پیامکی 110110 بهصورت آزمایشی در تهران کار خود را آغاز کرده، و امیدواریم تا پایان سال 94 در سراسر کشور اجرایی شود.

وی در ادامه بیان داشت: روزانه 30 هزار پیام تلفنی با «سامانه 110» دریافت، و از این تعداد 11 هزار تماس عملیاتی میشود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به این سؤال که با راهاندازی سامانه 110110 چه میزان بر تماسهای ورودی 110 افزوده میشود، گفت: پیشبینی ما 50 الی 100 تماس است.

ساجدینیا از مردم خواست تماسهای خود را بهصورت گفتاری از طریق 110 پیگیری کنند و تنها استفاده از سامانه 110110 را برای زمانهای بحرانی مد نظر قرار دهند، تا از این طریق سرعت رسیدگی به پروندهها افزایش یابد.

انتهای پیام/ م.خ

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها