یک نماینده مجلس:

وزارت کشور با قاچاق دارو مقابله کند

نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور باید برنامه مشخصی برای مقابله با قاچاق به ویژه قاچاق دارو داشته باشد.
کد خبر: ۴۰۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ - 23June 2020

وزارت کشور با قاچاق دارو مقابله کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، مرتضی خاتمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل داخلی و امنیتی کشور با حضور رحمانی‌فضلی، گفت: وزارت کشور سهم بسزایی در تربیت نیرو‌های متخصص دارد تا از این طریق بخشداران و فرمانداران نقش خود را به خوبی ایفا کنند، اما در این بخش‌ها ضعف‌هایی وجود دارد که باید مرتفع شود.

وی ادامه داد: کشور ما حادثه‌خیز است و وزارت کشور به عنوان متولی اصلی مدیریت بحران باید آمادگی خود را پیش از بروز حوادث فراهم کند تا در زمان وقوع حوادث شاهد مشکلات عدیده برای مردم نباشیم.

نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور باید به ظرفیت آمایش سرزمینی، توجه و حمایت‌های ویژه‌ای از زیرساخت‌های نیروی انتظامی داشته باشد.

خاتمی بیان کرد: بحث مبارزه با قاچاق بسیار حائز اهمیت است و بر این اساس، انتظار ما از وزارت کشور آن است که برنامه مشخصی برای مقابله با قاچاق به ویژه قاچاق دارو داشته باشد، چرا که تأمین امنیت مرزها، یکی از مسئولیت‌های مهم این وزارتخانه است.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار