‌همزمان با «روز دختران» برگزار می‌شود؛

تکریم و تجلیل دختران شهدا توسط دختران «اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان»

همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، دختران «اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان» از دختران شهدا تقدیر و تجلیل می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ - 23June 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم سادات موسوی معاون سازماندهی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همزمان با فرا‌ رسیدن میلاد مبارک حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) و «روز دختران»، از برنامه‌های تکریم دختران دانش‌آموز با شعار «دختران ماه» خبر داد.

وی ضمن تبریک این روز گرامی اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همانند هر سال برنامه‌های ویژه‌ای را به مناسبت روز دختران در سراسر کشور برگزار می‌کند.

معاون سازماندهی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های این اتحادیه برگزاری جشن‌های روز دختران است که امسال با توجه به وضعیت هر استان و شهرستان، ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود؛ همچنین با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، جلسه سخنرانی حجت الاسلام حاج علی‌اکبری ـ نماینده رهبری در اتحادیه ـ از طریق فضای مجازی ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: تکریم و تجلیل دختران شهدا توسط دختران انجمنی به صورت دعوت در برنامه و حضور در منازل شهدا و... با توجه به شرایط استان‌ها از دیگر برنامه‌های روز دختران اتحادیه است که توسط دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی برگزار می‌شود.

وی گفت: یادواره «لشکر فرشتگان» نیز امسال در کنار مزار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و تجدید میثاق دختران انجمنی با شهدای مقاومت، پنجشنبه پنجم تیر، توسط اتحادیه استان کرمان برگزار خواهد شد که این مراسم نیز از طریق فضای مجازی برای دانش‌آموزان سراسر کشور قابل رویت است.

موسوی خاطرنشان کرد: جلسه آموزش مجازی مادران با عنوان «جایگاه دختران در خانواده»، معرفی کتاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه‌های روز دختران در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان است.

معاون سازماندهی خواهران گفت: کتاب «دختران تمدن‌ساز» (مجموعه بیانات نماینده رهبری در اتحادیه، حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری با موضوع الگوی تعالی دختران در سال‌های ۸۹-۹۷) نیز در این روز رونمایی خواهد شد و در اختیار دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه حضوری استان‌ها و شهرستان‌ها در صورت سفید بودن وضعیت با حضور دانش‌آموزان و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار