انتشار فراخوان فیلم‌های ۲ دقیقه‌ای جشنواره فیلم «مقاومت»

فراخوان تولید فیلم‌های ۲ دقیقه‌ای از سوی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» منتشر شد.
کد خبر: ۴۰۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ - 23June 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با چهل‌سالگی دفاع‌مقدس، فراخوان تولید ۴۰ فیلم کوتاه ۲ دقیقه‌ای از سوی دبیرخانه شانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» اعلام شد.

انقلاب‌اسلامی، دفاع‌مقدس، مقاومت و بیداری‌اسلامی در ابعاد مختلف نظامی، امنیتی، سیاسی، اجتماعی و خانوادگی از مهمترین موضوعات آثار دریافتی ۲ دقیقه‌ای است.

پس از مشخص شدن طرح ها و فیلم های منتخب از سوی امور تولید جشنواره، همه آثار انتخاب‌شده به تناسب موضوعات، مورد حمایت (مالی و تجهیزات تولید) قرار خواهند گرفت و مقدمات تولید آنها آغاز می‌شود. همچنین در نهایت از میان ۴۰ فیلم، به سه اثر برتر جایزه ویژه تعلق خواهد گرفت.

در این جشنواره، ۴۰ فیلم برگزیده با مونتاژ حرفه‌ای در قالب یک فیلم بلند با نگاه هنری تدوین خواهد شد و تحت عنوان یک فیلم سینمایی در سالن جشنواره اکران می‌شود.

فیلم‌های این بخش پس از پایان جشنواره با حفظ تمام حقوق مالی و معنوی صاحبان اثر در شبکه‌های مجازی و گروه‌های مختلف موبایلی در سطح گسترده‌ای توزیع می‌شود.

مهلت فراخوان برای اعلام آمادگی فیلمسازان برای همکاری و ارائه طرح و یا فیلم تا پایان تیر است و آثار مربوطه باید حداکثر تا پایان شهریور تولید و آماده نمایش باشند.

متقاضیان می توانند آثار و اطلاعات خود را به ایمیل Tolid@moghavemat.ir ارسال کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با امور تولید جشنواره به شماره ۸۸۷۴۱۴۲۰ و ۰۹۳۵۵۸۲۰۹۸۱ تماس بگیرند.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» در ۲ زمان ۳۱ شهریور تا ۶ مهر مقارن با هفته دفاع مقدس در بخش‌های «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب استانیِ بخش «فیلمسازان بسیجی» و یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار