مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثمره حضور مردم پای آرمان‌های نظام است

امیر «بهنام پیری» گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثمره حضور مردم پای آرمان‌های نظام است و مردم همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند.
کد خبر: ۴۰۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ - 24June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از قزوین، صبح امروز جلسه هم‌اندیشی تشکل‌های مردم نهاد با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و نمایندگان سمن‌ها و ارگان‌های دولتی در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین برگزار شد.

در این نشست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین با اشاره به نقش مهم سازمان‌های مردم نهاد در برجسته کرددن دوران دفاع مقدس اظهار داشت: قطعا گروه‌های مردم نهاد بهترین و مهمترین مروجان دوران دفاع مقدس و نقش همبستگی و اتحاد مردم در صحنه‌های جنگ هستند که با توجه به نزدیک شدن به چهلمین سالگرد دفاع مقدس انتظار داریم برنامه‌های امسال برجسته تر و ملموس تر از سال‌های قبل باشد.

وی ادامه داد: نقش و جایگاه رزمندگان دوران دفاع مقدس بی‌بدیل است و امیدواریم با همکاری سازمان ها و ادارات استان بتوانیم در سال جاری به شأن و منزلت شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس بهتر و شایسته تر بپردازیم.

این مسئول با حمایت مادی و معنوی از گروه‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس استان عنوان کرد: اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین تمامی تلاش خود را جهت برگزاری مراسمات و برنامه‌های چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس بکار خواهد بست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن همایش‌ها در سطح استان، پیش‌بینی کرده‌ایم در این خصوص از ظرفیت فضای مجازی به نحو احسن استفاده کنیم که امیدواریم با حضور فعالان و سازمان‌های مردم نهاد استان، شاهد ارزش‌گذاری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

پیری خاطرنشان کرد: انقلاب و دفاع مقدس ثمره حضور مردم پای آرمان های نظام است و مردم همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند و هرجا که احساس کنند نظام به حضور آنان احتیاج دارد با جان دل در صحنه ها حضور می یابند و نمی گذارند ذره ای به استقلال و انقلاب خدشه ای وارد شود.

در ادامه «مریم بیدخام» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین نیز با اشاره به تاثیرگزاری سمن‌ها در ترویج فرهنگ ایثارگری و دفاع مقدس ابراز داشت: استانداری قزوین از تمامی گروه‌های مردم نهاد که در حوزه دفاع مقدس فعالیت دارند حمایت ویژه‌ای می‌کند و در این خصوص تفاهم‌نامه‌هایی هم با برخی ادارات مرتبط در حمایت از این گروه ها منعقد شده است.

وی افزود: برنامه های ویژه ای برای برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیش بینی کرده ایم که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت دادیم شاهد برجسته‌تر شدن فرهنگ ایثار و استقامت در سطح استان باشیم.

این مسئول با قدردانی از حمایت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین از سازمان‌های مردم نهاد خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی همواره در برپایی بسیاری از برنامه‌ها حضور چشمگیری داشته که موجب ترویج روحیه مضاعف به جوانان استان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها