به مناسبت واقعه هفتم تیر توسط فرهنگ‌سرای امام (ره) تولید شد؛

روایت ناگفته‌های سرتیم حفاظتی امام خمینی (ره) در «انعکاس»

«انعکاس» عنوان برنامه تاریخ شفاهی جماران است که توسط فرهنگ‌سرای امام (ره) با حضور اهالی جماران و محافظان و نزدیکان امام، اشخاص غیرسیاسی و همسایگان امام (ره) ضبط و در قالب فیلم نیمه بلند و گزارش‌های کوتاه در فضای مجازی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۴۰۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ - 24June 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با توجه به اهمیت تاریخ شفاهی در محلات، این برنامه با هدف توسعه اخلاق شهروندی و تبیین سبک زندگی امام (ره) و نیز به منظور جمع‌آوری تاریخ و خاطرات بی‌پرده و بی حاشیه اهالی جماران از همسایگی با امام راحل با رویکرد تبیین زندگی ساده و بی‌آلایش حضرت امام (ره) در بین شهروندان تولید و به صورت گزارش ویدئویی در فضای مجازی منتشر می‌شود.

«انعکاس» در پلاتویی در فرهنگ‌سرای امام (ره) با حضور اهالی جماران تصویربرداری و تدوین می‌شود و به صورت فیلم بلند مستند، ویژه‌نامه مکتوب و کلیپ‌های کوتاه در فضای مجازی منتشر و به صورت یک بانک اطلاعاتی در آرشیو فرهنگ‌سرا نگهداری می‌شود.

حجت‌الاسلام سید مهدی جمارانی، حجت‌الاسلام سعید فخرزاده، عباس عرفاتی، سید محمد هاشمی، آیت‌الله یاقوتی، ابراهیم ایمانی، و شعبان رفائی از جمله افرادی هستند که در انعکاس حضور داشتند.

روایت ناگفته‌های سرتیم حفاظتی امام خمینی (ره) در «انعکاس»

این جلسه از برنامه انعکاس به حمیدرضا نقاشیان سر تیم حفاظت حضرت امام خمینی (ره) و مأمور جمع آوری گروه فرقان اختصاص دارد و مصادف با سالگرد فاجعه هفتم تیر ضبط خواهد شد.

اولین محصول تولیدی این برنامه به مناسبت سالروز رحلت امام (ره) انتشار آن آغاز ‌شد و در ماه‌های آینده تا ایام دهه فجر ادامه خواهد داشت.

برای مشاهده برنامه «انعکاس» و سایر برنامه‌های فرهنگ‌سرای امام (ره) به مناسبت سالروز ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران می‌توانید به صفحه این فرهنگ‌سرا در اینستاگرام به نشانی imam.farhangsara مراجعه کنید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها