استفاده از حجاب توسط زنان غیر مسلمان در روز جهانی حجاب

با وجود تمام انتقاداتی که غرب به استفاده از حجاب وارد کرده اما سه سال است که روز جهانی حجاب برای تاکید بر بخشش اسلام و تغییر دیدگاه های غیرمسلمانان نسبت به اسلام و حجاب برگزار می گردد.
کد خبر: ۴۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵ - 04February 2015

استفاده از حجاب توسط زنان غیر مسلمان در روز جهانی حجاب

به گزارش دفاع پرس، « خان» زن بنگلاشی است که همراه با خانواده اش در آمریکا زندگی می کند و بارها در مدرسه و دانشگاه به دلیل استفاده از حجاب مورد انتقاد قرار گرفته بود، وی برای تصحیح چهره زن مسلمان و تاکید بر آزادی ادیان روز جهانی حجاب را با همکاری سایر زنان مسلمان راه اندازی کرد.
خان در این روز زنان غیرمسلمان را به استفاده از حجاب  برای «یک روز» فرا خواند و تاکید کرد: زنانی که از حجاب استفاده می کنند، با سایر اشخاص تفاوتی ندارند و هیچ کس آنان را مجبور به استفاده از حجاب نکرده است بلکه درصدد حفظ ایمان خود هستند.
به نوشته پایگاه رسمی کمپین روز جهانی حجاب، که با اول فوریه همزمان بود، توجه زنان زیادی از 100 کشور را به خود جلب کرد ه و در آن شرکت نمودند، همچنین سفیران 33  کشور برای این روز تبلیغ کردند.
چندین زن آمریکایی غیرمسلمان برای درک احساس زن مسلمان ، به مدت یک روز از حجاب استفاده کردند که در پایان دیدگاه انان به طور کلی در مورد پوشش اسلامی تغییر یافت.

 

منبع:شفقنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار