مدیرکل تامین مسکن کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

ساخت ۳۴ هزار واحد مسکونی برای مددجویان در قالب ۲۱ تفاهم‌نامه

احمدرضا دالوند با بیان اینکه در سال گذشته، ۲۱ تفاهم‌نامه در راستای ساخت مسکن مددجویی به امضا رسید، گفت: طی این تفاهم‌نامه‌ها ۳۴ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۷ - 27June 2020

ساخت ۳۴ هزار واحد مسکونی برای مددحویان در قالب ۲۱ تفاهم‌نامه«احمدرضا دالوند» مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درخصوص همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن مددجویی به‌صورت صنعتی اظهار داشت: صنعتی‌سازی مسکن مددجویی از برنامه‌های اولویت‌دار ما در کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: در این راستا چندین مسکن مددجویی با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) ساخته شده است؛ در خوزستان در یکی دو سال گذشته کارهای خوبی در این‌خصوص انجام شده است.

دالوند گفت: داشتن استانداردها و مجوزهای لازم در ساخت و ساز مسکن مددجویی کمیته امداد از الزامات ما است.

مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساحتمان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به سختگیری‌های موجود در کمیته امداد تاکنون گزارشی درخصوص آسیب مسکن مددجویی در زمان زلزله در روستاها و شهرها نداشته‌ایم.

دالوند با بیان اینکه در سال ۱۳۹۸، ۲۱ تفاهم‌نامه در راستای ساخت مسکن مددجویی به امضا رسید، گفت: طی این تفاهم‌نامه‌ها ۳۴ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار