مسئول سازمان آرامستان‌های اهواز خبر داد؛

ادای احترام کاروان خدام رضوی به شهدای خوزستان

«سیاوش محمودی» گفت: کاروان خدام آستان قدس رضوی با حضور در گلزار شهدای خوزستان و نثار گل و قرائت فاتحه با تعدادی از خانواده‌های شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۴۰۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ - 27June 2020

ادای احترام کاروان خدام رضوی به شهدای خوزستان

«سیاوش محمودی» مسئول سازمان آرامستان های اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز از حضور کاروان خدام آستان قدس رضوی در گلزار شهدای بهشت‌آباد اهواز و تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم خبر داد و اظهار داشت: خراسان سرزمین مشهدالرضا(ع) و خوزستان سرزمین مشهد الشهداست.

‌وی افزود: کاروان خدام آستان قدس رضوی که برای انجام برنامه‌های فرهنگی و معنوی متعدد به خوزستان سفر کردند امروز با حضور بر تربت پاک شهدا ضمن نثار گل و قرائت فاتحه با شماری از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم دیدار و گفت‌وگو کردند و یاد و خاطره شهدای خوزستان را گرامی داشتند.

محمودی گفت: در این آیین که آغاز برنامه های این کاروان در خوزستان است هدایایی متبرک به تربت شریف حرم رضوی نیز به خانواده‌های معظم شهدا اهدا شد.

حضور در خط تولید کارخانه‌ها با توجه به شعار جهش تولید، پنج شب برگزاری جشن در سیمای مرکز خوزستان، بازدید از بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌ها، حضور در دادگستری و محاکم قضایی با توجه به تقارن هفته قوه قضاییه و دهه کرامت، دیدارهای مردمی در شهرهای مختلف استان، برگزاری جشنواره‌های مجازی توسط تشکل‌های مردمی در شب میلاد امام رضا (ع)، پخت نان در نانوایی‌ها نان با نمک تبرکی حرم امام رضا (ع)، برپایی کاروان‌های شادی خودرویی در محلات مختلف با حضور خدام، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و دیدار با کارآفرینان و تولیدکنندگان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از مهمترین برنامه‌های دهه کرامت با حضور خدام حرم امام رضا(ع) درخوزستان خواهد بود که امروز با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار