سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۲۴۵۶ مورد جدید ابتلا به کرونا/ بهبودی نزدیک به ۱۸۱ هزار نفر از بیماران

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتلای دو هزار و ۴۵۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۱۸۰ هزار و ۶۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
کد خبر: ۴۰۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ - 27June 2020

شناسایی ۲۴۵۶ مورد جدید ابتلا به کرونا/به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت امروز (شنبه) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و یک‌هزار و ۱۳۹ مورد بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۲۰ هزار و ۱۸۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار جان‌باختگان ناشی از کرونا نیز گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۳۶۴ نفر رسید.

لاری همچنین به آمار بهبودیافتگان اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون ۱۸۰ هزار و ۶۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۹۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. ادامه داد: تاکنون یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۵۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استان‌های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی بیشترین موارد ابتلا به کووید ۱۹ و بستری را داشته و در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری همچنین گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، بوشهر، لرستان و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار