چهاردهمین جلسه شورای سیاست‌گذاری زندگی‌نامه داستانی برگزار شد

چهاردهمین جلسه شواری سیاست‌گذاری زندگی‌نامه داستانی در سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲ - 04February 2015

چهاردهمین جلسه شورای سیاست‌گذاری زندگی‌نامه داستانی برگزار شد

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، چهاردهمین جلسه شواری سیاستگذاری زندگینامه داستانی عصر روز سهشنبه 14 بهمن 93 با حضور قاسم فروغی، نصرت الله محمودزاده، جهانگیر خسروشاهی، مهدی کاموس، گلعلی بابایی و سیدکیارش موسوی در سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه محمودزاده در ارتباط با نقاط قوت و ضعف آثار داوری شده در حوزه زندگینامه داستانی شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس و مقایسه آن با آثار سالهای گذشته مطالبی را بیان کرد.

پس از صحبتهای وی، با توجه به دستور جلسه و در راستای فراخوان استانی انجام شده، پس از بررسی آثار ارسالی از ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استانهای هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، از میان یازده اثر ارسالی، با نظر اعضا شورا، دو اثر "پرواز ناتمام" نوشته بیژن کیا و "نبرد هسجان" نوشته محمد محمودی نورآبادی به منظور نقد در نشست استانی انتخاب شدند.

در همین رابطه به پیشنهاد کاموس مقرر شد قبل از برگزاری نشست منطقهای، به منظور برنامهریزی، انتخاب سرفصل مطالب مورد نظر و همچنین آمادهسازی پاورپوینت مربوط به مواد آموزشی مدنظر در کارگاه آموزشی، طی هفته آینده جلسهای با حضور اعضا برگزار شود.

در ادامه جلسه نیز مقرر شد به جهت آشنایی هرچه بیشتر نویسندگان و علاقهمندان حوزه زندگینامه داستانی اولین شماره نشریه تخصصی پلاک هشت ویژه زندگینامه داستانی تهیه، چاپ و توزیع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار