سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۲۴۸۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور/ بهبودی ۱۸۳ هزار و ۳۰۱ نفر از بیماران

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۲۴۸۹ بیمار جدید کرونا در کشور خبر داد و گفت: استان‌های خوزستان، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار دارند.
کد خبر: ۴۰۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ - 28June 2020

شناسایی ۲۴۸۹ بیمار جدید کرونا در کشور/ جان باختن ۱۴۴ بیمار در ۲۴ ساعت گذشتهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت امروز درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و یک هزار و ۴۰۶ مورد بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

لاری همچنین عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون ۱۸۳ هزار و ۳۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۲ هزار و ۹۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار داشت: تاکنون یک میلیون و ۶۱۰ هزار و ۸۶۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های خوزستان، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و کرمانشاه در وضعیت قرمز و استان‌های بوشهر، ایلام، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها