شهید «حسن امیدوار همت‌آبادی»:

قرآن و کتب الهی و دعا را فراموش نکنید

شهید «حسن امیدوار همت‌آبادی» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: توصیه حقیر به برادران و خواهران عزیزم این است که قرآن و کتب الهی و دعا را فراموش نکنید.
کد خبر: ۴۰۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ - 28June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، شهیدان «احمد فلاحتی مروست»، «محمدحسن زارع خورمیزی»، «حسن امیدوارهمت آبادی»، شهدایی هستند که در هشتمین روز از تیرماه به شهادت رسیدند.

شهید «احمد فلاحتی مروست»

شهید «حسن امیدوار همت‌آبادی»: قرآن و کتب الهی و دعا را فراموش نکنید

شهید «احمد فلاحتی مروست» در بیست و چهارم فروردین 1341، در شهر مروست از توابع شهرستان خاتم به دنیا آمد. پدرش احمد، كشاورز بود و مادرش مهریجان نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. راننده بود. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. هشتم تیر 1362، با سمت تک‌تیرانداز در پیرانشهر توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت تركش و مواد منفجره به گردن، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

شهید «محمدحسن زارع خورمیزی»

شهید «حسن امیدوار همت‌آبادی»: قرآن و کتب الهی و دعا را فراموش نکنید

شهید «محمدحسن زارع خورمیزی» در یكم آذر 1343، در شهرستان یزد به دنیا آمد. پدرش غلامحسین، كشاورز بود و مادرش سكینه نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. هشتم تیر 1363، با سمت راننده لودر در ایستگاه حسینیه اهواز بر اثر اصابت تركش به پشت بدن به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای محله نعیم آباد تابعه زادگاهش واقع است.

شهید «حسن امیدوار همت‌آبادی»

شهید «حسن امیدوار همت‌آبادی»: قرآن و کتب الهی و دعا را فراموش نکنید

شهید «حسن امیدوار همت‌آبادی» در یكم اردیبهشت 1345، در شهرستان یزد به دنیا آمد. پدرش غلامرضا، كارگر كارخانه بافندگی بود و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. شاگرد فرش فروشی بود به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. هشتم تیر 1363، با سمت راننده لودر در ایستگاه حسینیه اهواز بر اثر اصابت تركش به سر و پا، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای خلدبرین زادگاهش واقع است.

فرازی از وصیت نامه شهید:

شما ملت آگاه باید در جهت صدور انقلاب به تمام کشور های جهان مخصوصا کشور های اسلامی گام بردارید.

توصیه حقیر به برادران و خواهران عزیزم این است که قرآن و کتب الهی و دعا را فراموش نکنید. 

نود درصد کار ما در مبارزه با کفر کسب ایمان از طریق دعا و عبادت می باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار