شهید فریدون معظمى: متخصص متعهد شدن همان ادامه دادن راه شهداست

شهید فریدون معظمى در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهران و برادارن راه من را ادامه دهید و ادامه دادن راه من این نیست فقط اسلحه بردارید بلکه درس بخوانید، متخصص با تعهد باشید.
کد خبر: ۴۰۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷ - 29June 2020

شهید فریدون معظمى: متخصص متعهد شدن همان ادامه دادن راه شهداستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید فریدون معظمى:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون؛ و گمان نبرید آن کسانى که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزى مى‌خورند.

با سلام و درود به پیشگاه امام زمان (عج) و نایب بر حقش خمینى کبیر؛ وصیت‌نامه‌ام را آغاز می‌کنم. طبق آیه شریفه هر کس که در راه خدا کشته شود نمرده بلکه زنده است و از این رو اگر خدا خواست من هم سعادت پیدا کردم نباید خانواده‌ام ناراحت و متاثر شوند، خدا شاهد است نهایت آرزوى من شهادت است در مقابل آن همه گناهى که من کرده‌ام و آن همه نعمتى که خدا به ما عطا فرموده خون من ارزشى ندارد. پس ناراحت مباشید که من بمیرم، چون اسلام سربلند می‌شود، اگر خون من بریزد من هم از این انقلاب سهمى خواهم داشت و و در آن جهان سربلند خواهم بود.

مادر خوب و عزیزم می‌دانم که نتوانستم حق فرزندیم را ادا کنم و همواره فرزند بدى برایت بوده‌ام و هستم لیکن به خاطر خدا به خاطر حرمت خون شهیدان از من درگذر و مرا حلال کن.

پدر خوبم اگر از من بدى دیده‌اى اى مرا ببخش. شما پدر و مادر خوبى براى من بودید هرگز از مرگ من متاثر نشوید که من شهیدم ببین خدا چقدر لطف داشته که شهادت را به من عطا کرده است. من خودم لیاقت ندارم بلکه شفاعت دوستانم و امام حسین است. به جاى اینکه از مرگ من ناراحت شوید برایم دعا کنید و از خدا برایم طلب آمرزش کنید تا شهید واقعى باشم.

خواهران و برادارن راه من را ادامه دهید و ادامه دادن راه من این نیست فقط اسلحه بردارید بلکه درس بخوانید، متخصص با تعهد باشید. اگر خودم هم زنده بمانم چنین خواهم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها