روحانی عنوان کرد

برنامه‌های دولت برای رسیدگی به معوقات بانکی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

رییس جمهور با اشاره به ناکامی عده‌ای از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پرداخت اقساط‌شان گفت: شرایط اقتصادی کشور در دوره‌ای باعث شد تا برخی نتوانند اقساط خود را بپردازند، که باید آن‌ها را یاری کرد.
کد خبر: ۴۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ - 05February 2015

برنامه‌های دولت برای رسیدگی به معوقات بانکی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی ریاست جمهوری، حجتالاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر پنجشنبه در دومین روز سفر استانی به استان اصفهان ضمن بازدید از شهرک گلخانهای پارادایس در جریان روند تولید محصولات کشاورزی در این مجموعه قرار گرفت.

حجتالاسلام روحانی در حاشیه بازدید از شهرک گلخانهای پارادایس در جمع خبرنگاران گفت: پیام بازدید امروز این است که با توجه به شرایط کم آبی در کشور باید الگوی کشاورزی را تغییر داده و به سمت شیوههای نوین آبیاری در کشاورزی حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: در کشتهای گلخانهای از این جهت که سم و کود شیمیایی استفاده نمیشود برای سلامت و بهداشت مردم بسیار مفید و مهم است.

رییس جمهور با بیان اینکه کشور در مسیر خشکسالی قرار دارد، بر ضرورت توسعه کشتهای گلخانهای در کشور تاکید کرد و گفت: در حال حاضر راهی جز استفاده بهینه از منابع آب برای توسعه کشور نداریم، و کشت گلخانهای میتواند در این خصوص کمک بسیاری به رشد کشاورزی کند.

روحانی با اشاره به نقش شهرک گلخانهای پارادایس برای کمک به پیشرفت کشاورزی در منطقه گفت: این شهرک الگویی برای نشان دادن مصرف بهینه آب و تولید محصولات کشاورزی سالم است.

وی همچنین در خصوص برنامههای دولت برای رسیدگی به معوقات بانکی سرمایهگذاران بخش خصوصی در کشور گفت: عدهای از سرمایهگذاران در سالهای گذشته تسهیلات بانکی دریافت کردهاند، اما نتوانستهاند به موقع اقساط خود را بپردازند؛ باید در این میان کسانی را که در زمینه معوقات مقصر نیستند و شرایط اقتصادی کشور در دورهای باعث شد نتوانند اقساط خود را بپردازند، یاری کرد؛ دولت با تشکیل کمیتههایی درحال بررسی مسایل این سرمایهگذاران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار