فرهنگی:

اقدامات قوه قضائیه برای برقراری عدالت و مبارزه با فساد رسانه‌ای شود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌ رسانه‌های معاند برای وارونه جلوه دادن اقدامات قوه قضائیه گفت: لازم است اقدامات این قوه که در راستای برقراری عدالت است، رسانه‌ای شود.
کد خبر: ۴۰۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ - 29June 2020

اقدامات قوه قضائیه برای برقراری عدالت و مبارزه با فساد رسانه‌ای شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با مسئولان قضائی، اظهار داشت: قوه قضائیه در دوره جدید کاری خود به صورت موفق عمل کرده و ما شاهد اتفاقات مثبتی در دستگاه قضایی در بعد سالم‌سازی قوانین و برخورد با فساد بوده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه‌های معاند سعی دارند اقدامات قوه قضائیه را بالعکس جلوه دهند، افزود: هرگونه پرهیز از افراط و تفریط و تمرکز بر اجرای صحیح قانون از مؤلفه‌های مثبتی است که در فرایند گسترش عدالت موثر است که باید این اقدامات رسانه‌ای شود تا تلاش دشمنان نتیجه ندهد.

فرهنگی در ادامه با اشاره به بخشی از فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای درباره اهمیت پیشگیری از وقوع جرم، عنوان کرد: در این خصوص لایحه‌ای در دست مجلس بود که باید مجددا مطرح شود؛ بر این اساس استقلال نهاد وکالت از قوه قضائیه باید دنبال شود چرا که منجر به موازی کاری می‌شد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون که قوه قضائیه بر ریل خود در حال حرکت است باید برای هماهنگی قوا در خصوص مبارزه با فساد پیش قدم شده و احساس مثبتی را در جامعه نسبت به اقدامات خود ایجاد کند.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به نقش قوه قضائیه در حوزه جهش تولید خاطرنشان کرد: عملکرد بنگاه‌های اقتصادی، بانک‌ها و واحدهای تولیدی برای تحقق جهش در حوزه تولید بسیار مهم است که قوه قضائیه در این راستا و برای جلوگیری از رکود صنایع و تولیدات خُرد اقدامات مثبتی داشته است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار