نیکزاد:

قرارگاه خاتم‌الانبیا با ساخت پالایشگاه «ستاره خلیج فارس» تحریم آمریکا را بی اثر کرد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس تحریم آمریکا را بی اثر کرد.
کد خبر: ۴۰۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ - 29June 2020

قرارگاه خاتم الانبیا با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس تحریم آمریکا را بی اثر کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی نیکزاد» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پژوهشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: عزت امروزمان را مدیون مجاهدت علمی و مجاهدت دفاعی بزرگان‌مان هستیم؛ اگر این مجاهدت علمی نبود، نمی‌توانستیم در قدرت بازدارندگی حرفی در سطح منطقه داشته باشیم؛ بنابراین بدانیم که این مجاهدت علمی که عزیزان‌مان در مجموعه دانشگاه و صنعت شروع کرده‌اند، سبب عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی افزود: عرصه دفاعی و موشکی بسیار پیچیده‌تر از صنعت خودرو است، در بخش‌های خودروسازی هم انگیزه استفاده از این توان وجود دارد.

نیکزاد با اشاره به تجربیات موفق سپاه در بی‌اثر کردن تحریم‌های آمریکا، عنوان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس کاری کارستان انجام داد که به‌طور رسمی تحریم آمریکا را نه لغو و نه دور زد، بلکه آن را بی‌اثر کرد به طوری که ما امروز ۱۱۰ میلیون لیتر تولید داریم و مصرف داخلی‌مان ۷۸ میلیون لیتر است و به صادرکننده بنزین تبدیل شده ایم.

نایب رئیس مجلس در پایان تأکید کرد: مجلس، کمیسیون صنایع و هیأت رئیسه مجلس آماده هرگونه کمک و همکاری عملیاتی برای بحث کمک به خودروسازان هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار