مسئول مرکز استانی سازمان سراج در اردبیل:

دفاع مقدس در فضای مجازی باید با جذابیت همراه باشد

مسئول مرکز استانی سازمان سراج در اردبیل گفت: دفاع مقدس در فضای مجازی به ویژه برای کودکان و نوجوانان باید با جذابیت همراه باشد.
کد خبر: ۴۰۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ - 30June 2020

دفاع مقدس در فضای مجازی باید با جذابیت همراه باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هماهنگی تولیدات دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی صبح امروز با حضور سروان پاسدار «کریم جوان» مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل و «حامد رضایی» مسئول مرکز استانی سازمان «سراج» در اردبیل برگزار شد.

رضایی در این جلسه گفت: سازمان سراج با ارتباط و همکاری نهادهای فعال فرهنگی کشور در راستای حمایت از فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی در فضای مجازی از هیچ‌ کوششی دریغ نکرده است.

وی ضمن ارائه گزارش از اهم اقدامات مرکز استانی سازمان سراج در حوزه دفاع مقدس ابراز داشت: سازمان سراج فعالیت های خود را بیشتر معطوف به تولیدات برای کودک و نوجوان قرار داده و تولیدات در حوزه دفاع مقدس را ارزشمند دانسته و به دنبال تولید محتوا همراه با ایجاد جذابیت برای نسل های کودک و نوجوان با تولید اپلیکیشن و موشن‌ گرافی است.

در ادامه مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل گفت: در این برهه زمانی و با توجه به اهمیت فضای مجازی، شناخت ذائقه مردم به ویژه جوانان و تولید محتوای مناسب، جهت جذب مخاطب و شناساندن روحیه ایثار و مقاومت شهدای عزیز و جانبازان سرافراز از بدیهی ترین ضروریات است.

جوان متذکر شد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل از ابتدای تاسیس تاکنون در جهت نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهدای گرانقدر استان، اقدامات شایانی انجام داده و لازم است این اقدامات به زبان هنر و در بستر فضای مجازی در قالب‌های مختلف در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها