حجت اسلام امامی کاشانی در خطبه های اول نماز جمعه تهران:

امید به آینده انسان را به کمال می رساند

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر انسان همان گونه که خداوند فرموده قوانین مربوط به آسایش را دنبال کند، سعی و کوشش در این مسیر او را در امور دنیوی و اخروی به کمال می رساند.
کد خبر: ۴۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵ - 06February 2015

امید به آینده انسان را به کمال می رساند

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، حجت اسلام امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد درباره امید و رجاء گفت: رجاء به معنای امید به آینده است که باید اسباب و وسایل آن چه در امور دنیوی و چه در امور اخروی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه انسان باید قوانینی که خداوند برای دست یابی به موفقیت آفریده را دنبال کند، افزود: اگر انسان همان گونه که خداوند فرموده قوانین مربوط به آسایش را دنبال کند، سعی و کوشش در این مسیر او را در امور دنیوی و اخروی به کمال می رساند.

حجت الاسلام امامی کاشانی ادامه داد: اگر سعی در طریقی بود که منجر به گام برداشتن در مسیر خدا شد، بسیار ارزشمند خواهد بود اما چنانچه در راه کسب مطامع دنیوی باشد، این سعی و تلاش انسان را سعادتمند نخواهد کرد.

خطیب نماز جمعه تهران تأکید کرد: اگر در زندگی راه غلطی را طی کردیم اما وسط راه به راه درست هدایت شدیم، خداوند دست انسان را می گیرد و با توسل به اهل بیت انسان به سعادت می رسد.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها