امیرآبادی:

رسانه همتراز انقلاب باید در مقابل ضدارزش‌ها بایستد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ارزشی و همتراز انقلاب اسلامی باید برای دفاع از ارزش‌ها هزینه بدهد و در برابر ضد ارزش‌ها ایستادگی کند.
کد خبر: ۴۰۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ - 01July 2020

رسانه همتراز انقلاب باید در مقابل ضدارزش‌ها بایستدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «احمد امیرآبادی» عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، با تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: شهر قم با توجه به ظرفیت‌هایی که در سطح ملی و فراملی، رسانه و نسل جوان دارد باید وظیفه اصلی خود که دفاع از ارزش‌های اسلامی و آگاه سازی مردم است را به خوبی انجام دهد.

وی افزود: رسانه همتراز با انقلاب یعنی با ظلم و ستم مقابله کرده و از حق و مظلوم دفاع کند و در برابر بی عدالتی‌ها مقاومت کرده و سختی‌ها را تحمل کند و همچنین در برابر حق و حقیقت سرفرود آورده و دفاع کند.

امیرآبادی ادامه داد: همچنین رسانه ارزشی باید برای دفاع از ارزش‌ها هزینه بدهد و در برابر ضد ارزش‌ها ایستادگی کند و با شجاعت لازم این اقدام را انجام دهد و ترس به دل خود راه ندهد.

عضو هیئت رییسه مجلس تصریح کرد: گاهی ظلم از سوی آمریکا و استکبار جهانی است و یا ممکن است در داخل کشور کسانی باشند که خون مردم را در شیشه کرده و ارزاق مردم را احتکار و با گران فروشی به مردم ظلم می‌کنند.

وی متذکر شد: اصحاب رسانه از نظر مالی واقعا جز ضعیف‌ترین افراد جامعه هستند و از نظر معیشت و مسائل اقتصادی مشکلات زیادی دارند، ولی ارزش رسانه آن قدر زیاد است که خبرنگاران ابتدا باید ارزش کار خود را بدانند و آن را حفظ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار