جهانگیری:

رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان در مرکز درمانی «سینا اطهر» ضروری است

معاون اول رئیس جمهور در پیامی حادثه تلخ انفجار در مرکز درمانی «سینا اطهر» را به خانواده‌های داغدار تسلیت گفت و خواستار رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان و بررسی علل وقوع این سانحه شد.
کد خبر: ۴۰۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ - 01July 2020

رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان در مرکز درمانی «سینا اطهر» ضروری استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پیامی حادثه تلخ انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی «سینا اطهر» تهران که منجر به جان باختن ۱۹ تن و مصدومیت ۲۲ نفر دیگر از هموطنان شد را به عموم مردم ایران به ویژه خانواده‌های داغدار تسلیت گفت.

متن پیام او به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ انفجار و آتش سوزی در مرکز درمانی «سینا اطهر» تهران که منجر به جان باختن ۱۹ تن و مصدومیت ۲۲ نفر دیگر از هموطنان عزیزمان گردید را به عموم مردم ایران به ویژه خانواده‌های دغدار صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم.

از مسوولان ذی ربط به ویژه استاندار محترم تهران می‌خواهم تا ضمن رسیدگی فوری به وضعیت آسیب‌دیدگان و بررسی علل دقیق وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را به اطلاع عموم برسانند و با انجام اقدامات لازم از تکرار این دست حوادث تلخ جلوگیری کنند.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها