معرفی کتاب؛

«لشکر من»

کتاب «لشکر من» روایتگر خاطرات «علی اکبر کلیچ» توسط انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به زیور طبع آراسته و منتشر شده است.
کد خبر: ۴۰۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ - 02July 2020

«لشکر من»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، کتاب «لشکر من» از مجموعه کتاب‌های تاریخ شفاهی دفاع‌ مقدس است که در برگیرنده‌ خاطرات «علی اکبر کلیچ» که مصاحبه  آن توسط «حسین خدادای» و تدوین آن توسط «نازنین کاظمی» انجام گرفته است.

این کتاب در سال 1397 و در 272 صفحه توسط انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران به زیور طبع آراسته و منتشر شده است.

بخشی از کتاب

مسافتی را تا نقطه مرزی رفتی و در آنجا مستقر شدیم. رمز اعلام شد و گروهان‌ها تقسیم شدند تا از محور خودشان عبور کنند. ما با مانع طبیعی مواجه شدیم و دیدیم روبه رویمان صخره است. نفر جلو را دیدیم که از نردبان بالا می‌رود. اینجا بود که نمیشد پا را عقب گذاشت و باید می رفتیم. یک سری کارها خودجوش صورت میگرفت و نیروها سعی می‌کردند از هم سبقت بگیرند. من هفتمین نفر بودم که از نردبان بالا رفتم. نفر جلویی من شهید پَرچ بود که فرمانده اصلی ما بود. یکدفعه دیدیم گردان بالا آمد! این که چه طوری بالا آمدند برای ما جای تعجب بود. از کسی سؤال نکردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار