برشی از کتاب شقایق‌های کویر/ «داغ هجران»

انهدام هواپیمای مسافربری ایرباس ایران در آبهای خلیج فارس، یکی از بارزترین نمادهای جنایات تروریستی آمریکاست.
کد خبر: ۴۰۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ - 02July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، انهدام هواپیمای مسافربری ایرباس ایران در آبهای خلیج فارس، یکی از بارزترین نمادهای جنایات تروریستی آمریکاست. جنایتی که نقطه شرمی برای حقوق بشر و متاسفانه افتخاری برای دولتمردان شیطان بزرگ بود.

۱۲ تیر سال ۶۷ از غم انگیزترین روزهای تاریخ برای ملت قهرمان ایران است، نمونه‌ای از یک تراژدی بزرگ انسانی که با به خون خفتن حدود ۳۰۰ زن و مرد و کودک بی‌گناه ژنرالهای آمریکایی را صاحب مدال افتخار کرد. و هیچکدام از مجامع بین المللی این فاجعه انسانی را محکوم نکرد.

شهیده «مریم سلمکی» و همسرش از جمله این افراد بی گناه بودند که در حادثه ایرباس قربانی مظلومیت ایران شدند.

در ادامه به بیان گوشه ای از این تراژدی در خانواده شهیده سلمکی می‌پردازیم.

فرزندان مریم هرگز شبهایی که تا صبح با یاد و خاطره مادر، سر در بالش فرو برده و گریستند را فراموش نخواهند کرد. آنها سه کودک و نوجوان بودند در زمان اوج نیاز عاطفی و ... به مادر و پدر به سرم بردند و سایه ساری امن را از دست داده بودند.

با این حال وقتی آمریکای منحوس برای کسب وجهه بین‌المللی و سرپوش گذاشتن بر جنایت خود غرامتی برای بازماندگان شهدای ایرباس پرداخت کرد، خانواده شهیده مریم پس از قبول غرامت اقدام به ساخت یک دبیرستان پسرانه و مجتمع درمانی حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر یزد نمودند و باقیات الصالحاتی نیکو برای پدر و مادر خویش برجای گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار