سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

ابتلای ۲۴۴۹ نفر به ویروس کرونا در کشور/ بهبودی بیش از ۱۹۸ هزار بیمار

سیما سادات لاری گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۹۸ هزار و ۹۴۹ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کشور بهبود یافته‌اند.
کد خبر: ۴۰۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ - 04July 2020

ابتلای ۲۴۴۹ نفر به ویروس کرونا در کشور/ بهبودی بیش از ۱۹۸ بیماربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‎پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این تعداد، یک هزار و ۱۴۸ مورد بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

لاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۹۸ هزار و ۹۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی اضافه کرد: سه هزار  و ۱۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تاکنون یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۵۲۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استان‌های خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری ادامه داد: استان‌های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها