به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی

ویژه برنامه 36 در دهه‌ی فجر از شبکه 3 سیما پخش می شود

مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، در ایام الله دهه مبارک فجر با همکاری صدا و سیما اقدام به ساخت و پخش ویژه برنامه 36 در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کرده است.
کد خبر: ۴۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹ - 07February 2015

ویژه برنامه 36 در دهه‌ی فجر از شبکه 3 سیما پخش می شود

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، در ایام الله دهه مبارک فجر با همکاری صدا و سیما، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و کانون اندیشه جوان اقدام به ساخت و پخش ویژه برنامه 36 در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان ارشد و مطرح، کرده است.

این برنامه در ایام دهه مبارک فجر از شبکه سوم سیما پخش می شود که به بررسی موضوعاتی همچون: حجاب، منافقین، رابطه با آمریکا، تعلقات دینی مردم قبل و پس از انقلاب، ما و فلسطین، فضای مجازی، ناگفته های جنگ تحمیلی، مفاسد اقتصادی، تولید علم و انقلاب:ریزش ها و رویش هاو... می پردزاد.

این برنامه که در فرهنگسرای امام(ره) با حضور جوانان و در فضایی متفاوت به صورت پرسش و پاسخ از کارشناسان تهیه و ضبط می شود بر جذابیت های سمعی و بصری آن افزوده و باعث استقبال خاص مخاطبان شده است.

همچنین تا کنون حجتالاسلام زائری، حجتالاسلام حسینیان، دکتر شیخالاسلام و دکتر سیدمحمدمرندی و دکترصفار هرندی میهمانان این برنامه بوده اند.

علاقمندان به حضور در این برنامه می توانند با روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به شماره 09359443023 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار