«روایت ناتمام» سردار ایرانی از شبکه افق

مجموعه مستند «روایت ناتمام» در سه قسمت با موضوع زندگی حاج احمد متوسلیان، روزهای فرد هفته جاری از شبکه افق پخش می‌‎شود.
کد خبر: ۴۰۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ - 05July 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مجموعه مستند «روایت ناتمام» با موضوع زندگی حاج احمد متوسلیان ساخته شده و در سه قسمت از شبکه افق پخش خواهد شد. احمد متوسلیان فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در جنگ هشت ساله ایران و عراق بود البته سوابق مبارزاتی اش به دوران شاه باز می گشت.

اواخر خرداد ۱۳۶۱ احمد متوسلیان طی مأموریتی به همراه هیأتی رسمی از مسئولین سیاسی-نظامی ایران راهی سوریه شد تا راه‌های مساعدت به مردم لبنان علیه حمله و اشغالگری اسرائیل را بررسی کند، از آنجا با همراهی سید محسن موسوی (کاردار ایران در لبنان) برای بررسی وضعیت می‌رود که دیگر از سرنوشت او و همراهانش خبری در دست نیست.

در «روایت ناتمام» شاهد گفت وگو با شخصیت های مختلفی پیرامون زندگی و ناپدید شدن احمد متوسلیان هستیم، شخصیت هایی همچون محسن رفیق دوست وزیر وقت سپاه پاسداران، محسن رضایی فرمانده وقت سپاه و محسن کاظمینی همرزم متوسلیان.

این مستند به کارگردانی مازیار حاتمی و نویسندگی «گلعلی بابایی» طی روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هفته جاری ساعت 20 از شبکه افق پخش می شود. تکرار «روایت ناتمام» را می توانید روز بعد ساعت 11 از همین شبکه ببینید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها