دریادار خانزادی:

هدف اصلی حضور نیروی دریایی در اقیانوس‌ها ارتقاء امنیت است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی حضور نیروی دریایی در اقیانوس‌ها و همکاری با دانشگاه‌ها، ارتقاء امنیت و توسعه پایدار برای کشور است.
کد خبر: ۴۰۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ - 05July 2020

هدف اصلی حضور نیروی دریایی در اقیانوس ها ارتقاء امنیت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار حسین خانزاده فرمانده نیروی دریایی ارتش عصر امروز در آئین امضاء تفاهم نامه آموزشی _ پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور محمد مهدی طهرانچی رئیس این دانشگاه در ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد، اظهار داشت: دو هدف عمده از این تفاهم نامه را دنبال می کنیم که یکی اجرایی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در توسعه نیروی دریایی در تراز انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و همچنین ایفای نقش نیروی دریایی برای توسعه تمدنی ایران، بویژه توسعه تمدن دریایی است.

وی با اشاره به پایان‌نامه‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص دریا افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی جامعه بزرگی از دانشجویان و آینده سازان انقلاب اسلامی حضور دارند و ما با این تفاهم نامه به دنبال همکاری و استفاده از این ظرفیت عظیم و نیروهای جوان هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ما به دنبال تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه دریا هستیم به همین دلیل با مراکز علمی و تحقیقاتی مانند دانشگاه شریف و مالک اشتر و علم و صنعت در ارتباط هستیم و با این تفاهم نامه به دنبال استفاده از پتانسیل جوانان و دانشجویان این دانشگاه آراد هستیم.

امیر خانزادی اضافه کرد: هدف اصلی حضور نیروی دریایی در اقیانوس ها و همکاری با دانشگاه ها، ارتقاء امنیت و توسعه پایدار برای کشور بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و خواست مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار