سردار شهسواری خبر داد؛

ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در آذربایجان‌غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی در سطح استان از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) ساخته می‌شود.
کد خبر: ۴۰۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ - 06July 2020

ساخت 500 واحد مسکونی مددجویی از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در آذربایجان‌غربی

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی در سطح استان از محل اعتبارات محرومیت‌ زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) ساخته می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: افتتاح و بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی گامی مهم در راستای صاحب خانه شدن مددجویان خواهد بود.

وی گفت:  ۱۳ مورد از طرح‌های افتتاحی مربوط به واحدهای مسکونی مددجویی و پنج طرح دیگر مربوط به حوزه‌های کشاورزی، عمرانی و ورزشی است.

سردار شهسواری اضافه کرد: برای مقابله با ویروس کرونا نیز در سطح استان به همت این نهاد ۳۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی اظهار داشت: هفت هزار نیروی بسیجی در طرح غربالگری کرونا مشارکت داشتند و این اقدامات تنها گوشه‌ای از خدمات سپاه در مسیر مبارزه با کرونا بوده و ضدعفونی معابر و کنترل مبادی ورودی و خروجی نیز از جمله دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار