آیت الله صدیقی:

انقلاب در اقتدار کشورمان مقابل اروپا و امریکا موثر بوده است

امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی برکات زیادی را برای کشورمان به ارمغان آورده و به اندازه آیات قرآن این برکات قابل شمارش است به عنوان نمونه اقتدار مردم کشورمان مقابل اروپا و امریکا بارزترین نمونه آن است.
کد خبر: ۴۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲ - 07February 2015

انقلاب در اقتدار کشورمان مقابل اروپا و امریکا موثر بوده است

به گزارش خبرنگار گروه اخبار داخلی  دفاع پرس، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان و مسوولان ستاد کل نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز سی و ششمین سال انقلاب اسلامی حضور یافت، بیان کرد: انقلاب ما انقلاب دین نیست به همین خاطر با همه انقلاب ها به جز انقلاب حضرت سید الشهدا (ع) با هیچ انقلاب دیگری مشابهت ندارد. لذا انقلاب ما انقلاب ارزش ها بر ضد ارزش ها تلقی می شود. به عبارت دیگر انقلاب اسلامی ایران پیروزی حق بر جبهه باطل بود.

وی افزود: دراین انقلاب اموری را باید به یاد داشت تا انقلاب حضرت حجت (عج) استوار بماند تا از نفوذ نا اهلان و نامحرمان مصون باقی بمانیم.

آیت الله صدیقی ادامه داد: فقه ما در سه مرحله تعریف می شود که عبارتند از فقه اکبر که جهاد اکبر دراین فقه خود را پیدا کرد، فقه اوسط که جهاد اوسط را شامل می شود و فقه اصغر که جهاد اصغر در این بخش جبهه باز کرده است و افتخاراتی را آفریده است.

وی با بیان اینکه جهاد اکبر جهاد عارف است و خودی ندارد تا خود را ببیند، عنوان کرد: جهاد اوسط با رزایل اخلاقی مبارزه می کنند و جهاد اصغر این است که ارزش های دینی هویت، فرهنگ و استقلال خود را حفظ کرده و تا مرز جان در پای دفاع از این عرصه ها ایستادگی کند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: اگر شهدا نبودند اکنون به آزادی نمی توانستیم در مساجد و محلات، محافل دینی و مذهبی را دنبال و اجرا کنیم. به عبارت دیگر اگر انقلاب نشده بود پایگاه های عبادی تخریب می شدند. لذا وقتی انقلاب شد و شهدایی را تقدیم این انقلاب کردیم از ثمره خون آنها پایگاه های اعتقادی متعددی برپا شده که مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح از آن جمله است.

وی در خصوص دستاوردهای انقلاب یادآور شد: انقلاب باعث شد تا دانشگاه های ما که شریف امامی ها و هویداها تربیت می کرد اکنون ماهواره، نانو، سلول های بنیادی، رادیو، دارو ماحصل دستاوردهایشان است.

وی تاکید کرد: انقلاب پیشرفت های علمی برای کشورمان به ارمغان آورده و باعث شده تا این پیشرفت ها به صورت جهشی رشد پیدا کند.

امام جمعه موقت تهران در پایان عنوان کرد: اگر دیروز قصر شیرین دهلران و مرزهای غربی کشورمان سرحد ایران محسوب می شد اکنون مرزهای کشورمان عراق، سوریه، لبنان و یمن است که این نشان می دهد امام(ره) انقلاب خود را به صورت نرم صادر کرد، اما با این حال چنانچه این فتوحات منجر به تحول در دل ها نشود، هیچ ارزشی ندارد.

انتهای پیام/ ر.م

نظر شما
پربیننده ها